וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "אסור להפסיד שוב לדורטמונד, הלחץ עלינו"

קשר באיירן מינכן מוכן לסופרקאפ הגרמני (א', 20:55, ספורט 1 ו-HD). הנס: "אני רואה את הכותרות שיכסחו אותנו אם נפסיד"

שבועיים לפני פתיחת הבונדסליגה, נקבל מחר (ראשון) את הטעימה הראשונה והמתוקה במיוחד של הליגה הגרמנית. הדאבליסטית דורטמונד תפגוש את סגניתה בליגה ובגביע באיירן מינכן בסופר קאפ הגרמני, שייערך באליאנץ ארינה במינכן. אחרי חמישה הפסדים ברציפות לדורטמונד בכל המסגרות ושנתיים ללא תואר, באיירן מינכן רוצה לשבור את ההגמוניה של השוורצגלבן ותנסה לעשות את זה קודם כל דרך הסופרקאפ.

כזכור, באיירן מינכן התחזקה הקיץ במספר שחקנים:מריו מנדז'וקיץ', שרדאן שאקירי, דאנטה, קלאודיו פיסארו, טום שטארקה ומיטשל וייזר. לעומתה, דורטמונד רשמה חיזוק אחד משמעותי בדמותו של מרקו רויס, אך צירפה עוד מספר שחקנים: אוליבר קירש, מוסטפה אמיני, לאונרדו ביטנקורט וכמובן יוליאן שיבר המצוין, שהצטרף משטוטגרט. הבווארים צפויים להסתדר עדיין ללא בסטיאן שווינשטייגר, שסובל מבעיה בקרסול, אבל קלאודיו פיסארו התאושש מפציעה וצפוי לחזור לסגל. דורטמונד תחסר את סבסטיאן קהל, סוון בנדר שייעדר ארבעה שבועות. לעומתם, מריו גצה צפוי להיכלל בסגל לאחר שהחלים מפציעה.

מריו מנדז'וקיץ', שהגיע לבאיירן בקיץ מוולפסבורג אחרי שהצטיין ביורו במדי קרואטיה, צפוי לפתוח בהרכב. הקשר האחורי אמרה קאן, שעלה מהנוער בקיץ ומעורר תקוות רבות, צפוי לפתוח כמגן שמאלי. דאנטה אמור לפתוח במרכז ההגנה יחד עם הולגר באדשטובר. בדורטמונד, צפוי לפתוח מרקו רויס, לצידם של רוברט לבנדובסקי, קווין גרוסקרויץ וקובה בלאשצ'יקובסקי בהתקפה. אילקאי גונדואן ומוריץ לייטנר צפויים לפתוח במרכז השדה.

"זה המבחן האמיתי הראשון", אמר פרנק ריברי לקראת המשחק, "אסור לנו להפסיד להם שוב. כל הלחץ הוא עלינו, אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו כבר בסופרקאפ ולנצח את דורטמונד". נשיא הבווארים אולי הנס אמר: "דבר אחד ברור: אנחנו רוצים לנצח. אני כבר רואה את הכותרות שייכנסו בנו אם לא ננצח. המטרה של באיירן מינכן היא תמיד להיות הקבוצה מספר אחת בגרמניה". מנגד, מאמן דורטמונד יורגן קלופ אמר: "אנחנו מרגישים שאנחנו בכושר טוב וסדרת הניצחונות שלנו על באיירן לא משמעותית בשבילנו, אבל עדיין חשוב לנצח וכמובן שאנחנו רוצים לנצח הפעם".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully