וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש צמד ובישל בתיקו של ברוז'

הקשר סיפק הצגה גדולה, אבל קבוצתו סיימה ב-3:3 מול מכלן. שני בישולים למליקסון בגביע הפולני, בכורה לשכטר בסוונסי

ליאור רפאלוב המשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו מבחינה אישית, כשהערב (שבת) כיכב ב-3:3 ההפכפך של קלאב ברוז' מול מכלן (ללא לירוי צעירי) עם צמד ובישול קסום. קשר נבחרת ישראל (90 דקות) פתח את מסכת השערים בבעיטה אדירה מ-16 מטרים בדקה ה-32 והוסיף בישול נהדר אחרי שלוש הקפצות לתומא מונייה אחרי שמונה דקות, אבל מכלן המארחת ידעה להגיב פעמיים עם שערים של תומאס אנבולדסן (35, לאחר כדור חופשי שנגרם לאחר עבירה של רפאלוב) ו-וואנס ואן טריכט (42).

בדקה ה-59 נגיחה של רפאלוב פגעה בידו של סת דה ויט, והקשר לקח את האחריות והשלים צמד עם הקפצה סטייל פאננקה אל הרשת, אבל סטיבן דה פטר השווה בפעם השלישית עבור מכלן בדקה ה-75. ברוז' כמעט ניצחה את המשחק אחרי עוד מבצע של רפאלוב שהסתיים בבעיטה חזקה מעל השער בדקת הסיום, ובסופו של דבר היא איבדה את המאזן המושלם ונמצאת עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, בינתיים במקום הראשון.

* מתן אוחיון השלים 90 דקות בהרכבה של שרלרואה, שניצחה 0:1 בחוץ את קורטרייק. אברהם קודמור כבש את השער המכריע בדקה ה-79, אחרי בישול של אקס בית"ר ירושלים הרווה קאז'ה. בירסחוט, ללא דור מלול שישב על הספסל ורועי דיין שלא נכלל בסגל, סיימה ב-1:1 מול זולטה וארחם.

* מאור מליקסון החל היום ברגל ימין את העונה החדשה בפולין עם קבוצתו ויסלה קרקוב, כשבישל פעמיים וסייע לקבוצתו לעבור את הסיבוב הראשון בגביע עם ניצחון קל 0:5 בחוץ על קבוצת החובבים לובונסקי. הקשר הישראלי הטכני היווה מקור לעבירות רבות של המארחים ובדקה ה-40 גם בעט לקורה, אבל ויסלה לא הצליחה למצוא את הרשת במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה הגיעה פריצת הדרך מבחינת הקבוצה הבכירה, כשמליקסון הגביה והבולגרי צבטאן גנקוב נגח פנימה את הראשון בדקה ה-61. שש דקות לאחר מכן גנקוב השלים צמד והוביל להתפרקות של לובונסקי, שנכנעה לשערים נוספים של לוקאש גרגולה (86), השלישי של גנקוב (89) ועוד אחד בתוספת הזמן של המחליף רפאל בוגוסקי, מבישול נוסף של מליקסון שהשלים 90 דקות.

* אחרי שהשלים את השאלתו מקייזרסלאוטרן, רשם איתי שכטר את הופעת הבכורה שלו בסוונסי. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-72 במשחק אימון מול שטוטגרט, שנגמר ב-3:3. כריסטיאן גנטנר ו-ודאד איבישביץ' העלו את הקבוצה של ברונו לבאדיה ליתרון מוקדם, דני גרהאם איזן עם צמד (השני בפנדל) וניית'ן דייר השלים את המהפך. רפאל הולצהאוזר איזן מבחינת שטוטגרט.

* דודו אוואט שיחק 90 דקות ואילו תומר חמד עלה מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה בהפסד של מאיורקה 1:0 בבית להמבורג הגרמנית. מרקוס ברג השבדי כבש את שער הניצחון לאורחים בדקה ה-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully