וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אנחנו לא פייבוריטים העונה"

מאמן מנצ'סטר סיטי זועם ומתריע לפני משחק מגן הקהילה מול צ'לסי (א', 15:30). ראמירס: "נפגע בהם פסיכולוגית אם ננצח"

מחר (ראשון) תינעל אולימפיאדת לונדון ותחזיר את חובבי הספורט בחזרה לשגרה, וכדי להתחמם נקבל כבר מחר את משחק הפתיחה הרשמי של עונת 2012/13 בכדורגל האנגלי, כשמנצ'סטר סיטי וצ'לסי יתעמתו במשחק מגן הקהילה המסורתי בין האלופה למחזיקת הגביע.

בשל המשחקים האולימפיים שנערכים באצטדיון וומבלי, ינדוד המשחק לראשונה מאז 1973 אל מחוץ לאצטדיון הלאומי או לאצטדיון המילניום שחיפה עליו בזמן השיפוצים, וייערך באצטדיון וילה פארק בבירמינגהאם.

מנצ'סטר סיטי החלה את העונה שעברה עם הפסד 3:2 למנצ'סטר יונייטד במגן הקהילה, אבל סיימה אותה עם תואר היסטורי על חשבון יריבתה העירונית. בארון הגביעים של הסיטיזנס נמצאים שלושה תארי מגן הקהילה מ-1937, 1968 ו-1972, בעוד שצ'לסי עשתה זאת גם היא שלוש פעמים, כולן במילניום הנוכחי - 2000, 2005 ו-2009.

מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו. AP
משחק ראשון כמאמן קבוע לאלוף אירופה. די מתאו/AP

למרות הסגל גדוש הכישרונות שהביא לו את הכתר אשתקד, רוברטו מאנצ'יני חיפש הקיץ נואשות שחקני חיזוק מרשימים, ונותר מתוסכל כשנאלץ לפתוח את העונה ללא אף אחד מהשמות בפנקס הרכש שלו, בראשות רובין ואן פרסי, דניאלה דה רוסי, דניאל אגר וגם אדן הזאר, שמצא את דרכו בסופו של דבר לצ'לסי.

"אני חושב שיונייטד מתחילה את העונה הזו כפייבוריטית", רטן המנג'ר האיטלקי. "אנחנו כרגע אולי במקום השני, השלישי או אפילו הרביעי. לדעתי צריך לרכוש שחקנים חודשיים לפני תום מועד ההעברות, ולא עשרה ימים לפניו, כי עכשיו זה כבר קשה. אני לא מרוצה ממדיניות הרכש שלנו, אבל בינתיים לא אגיד כלום בנושא".

מאנצ'יני יחסר מחר את גארת' בארי ומיקה ריצ'רדס, אך הקפטן וינסנט קומפני שהיה בספק בשל פציעה עשוי לפתוח אחרי שיעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחה. גם סמיר נאסרי ונייג'ל דה יונג שעדיין לא נמצאים בכושר מלא צפויים להתברג בהרכב, בעוד שמריו באלוטלי ימתין ככל הנראה על הספסל.

הרכב משוער: ג'ו הארט, פבלו סבאלטה, קולו טורה, ג'וליאן לסקוט, אלכסנדר קולארוב, יאיא טורה, נייג'ל דה יונג, סמיר נאסרי, אדם ג'ונסון, קרלוס טבס, סרחיו אגוארו.

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יעבור מבחן כשירות. קומפני/GettyImages

גם בצד השני של המתרס יעמוד מנג'ר איטלקי, אבל בניגוד למאנצ'יני לרוברטו די מתאו יש הרבה סיבות לשמוח במשחקו הראשון כמאמן הקבוע של צ'לסי. שחקן העבר שהתמנה למאמן זמני במקומו של אנדרה וילאש בואש במהלך העונה שעברה והוליך את הבלוז לזכייה בגביע האנגלי ובליגת האלופות קיבל בסופו של דבר את האמון מרומן אברמוביץ', ומבחינתו אין דרך טובה יותר להצדיק את ההחלטה מלקצור תואר שלישי בתוך שלושה חודשים.

בזמן שסיטי מתקשה בשוק ההעברות, צ'לסי התחמשה פרט להזאר גם במרקו מרין הגרמני ובאוסקר הברזליאי, ואלופת אירופה מאמינה שהרכש הצעיר והמבטיח ישכיח את עזיבתו של דידייה דרוגבה. הזאר צפוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בהרכב, בעוד שמרין עדיין מתאושש מפציעה בשריר הירך, וגם חואן מאטה ששיחק עם נבחרת ספרד באולימפיאדה יזכה למנוחה.

"מגן הקהילה חשוב לנו מאוד", אמר ראמירס לקראת המשחק. "זו תהיה דחיפה עצומה למוראל שלנו אם נזכה בתואר. הסגל של סיטי זהה לזה של העונה שעברה, אבל אנחנו התחזקנו וזו תהיה מכה פסיכולוגית עבורם אם ננצח".

הרכב משוער: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, ראול מיירלש, ראמירס, אדן הזאר, פרננדו טורס.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

ראמירס שחקן צ'לסי מול גארי קייהיל. Patrick McDermott, GettyImages
"זו תהיה דחיפה עצומה למוראל אם נזכה". ראמירס/GettyImages, Patrick McDermott

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully