וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קלי וסטיט חתמו לעונה נוספת

11.8.2012 / 11:56

הקבוצה של ארז אדלשטיין האריכה את חוזיהם של הזרים מהלאומית: "ההחתמה היא המשך ישיר לקו אותו מובילה הקבוצה"

הפועל תל אביב כדורסל הפתיעה הבוקר (שבת) כשהודיעה על הארכת חוזיהם של שני זריה מהעונה שעברה, קרטיס קלי ודמונטז סטיט, גם לליגת העל. ההערכות היו שהקבוצה תבחר להמשיך רק עם אחד משני השחקנים, אך בעקבות העובדה שמדובר בשחקנים לא יקרים ומחוברים למועדון, החליטו בהפועל להמשיך עם השניים גם בליגה הראשונה.

"החתמתם של קרטיס ודמונטז היא המשך ישיר לקו אותו מובילה הקבוצה לשמירה על רוב התלכיד הקבוצתי מהעונה החולפת וחיזוק השלד הקיים בעמדות נוספות", אמר המאמן ארז אדלשטיין בהודעה הרשמית של המועדון, "המשא ומתן היה ארוך מאחר ולשחקנים היו הצעות נוספות אך אני שמח שהצלחנו להשאירם בקבוצה לעונה נוספת. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי שנגיע מוכנים ככל האפשר לפתיחת האימונים לקראת סוף החודש".

קלי (24, 2.05) הוא בוגר מכללת קנזס סטייט משנת 2011, ולאחר שהרשים במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' הגיע דווקא להפועל תל אביב ורשם 15.9 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בליגה הלאומית. סטיט (23, 1.86) הגיע לאדומים ממכללת קלמזון רגע לפני פתיחת העונה שעברה ורשם 13.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד שני הזרים נשארו בהפועל מהעונה שעברה גם בר טימור, גל איתן, יונתן שולדנברנד ויותם שירן. הקבוצה שחררה את אבירם זליקוביץ' לעירוני נהריה וכמו כן בחרה שלא להאריך את חוזהו של קורי קאר.

בנושא אחר, מאז תום העונה שעברה חידשו או הצטרפו לעמותת האוהדים בכדורסל כ-1500 חברים, קצב מרשים ביחס לעונות קודמות. גם בגזרת מכירת המנויים הפועל מעמידה מספר יפה של 1200 מנויים. ראשי העמותה מצפים ל-2000 חברי עמותה לפחות עד תחילת העונה וקוראים לכל האוהדים שעדיין לא חידשו את חברותם לעשות זאת בהקדם. בנוסף נותרו עוד כ 250 מנויים למשחקי הקבוצה שיערכו באולם בראשון לציון.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully