וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלונדון: נטע ריבקין בגמר הקרב רב

המתעמלת שהעפילה מהמקום התשיעי במוקדמות תנסה לשפר את הישגה של אירה ריסנזון מבייג'ינג (החל מ-15:30, ערוץ 1)

תאגיד כאן

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכה: מיכאל ברגמן

רגע לפני שאולימפיאדת לונדון ננעלת, תנסה היום (שבת) נטע ריבקין להגיע קרוב לפודיום כשתתחרה בגמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הישראלית בת ה-21 השתחלה אתמול לעשיריית המעפילות לגמר למרות שהחלה את יום המוקדמות במקום ה-14 בלבד בזכות תרגילים נהדרים באלות ובסרט, ותפסה את המקום התשיעי.

כעת, כל שנותר לה הוא לשמור על ריכוז בגמר שייערך היום החל מ-15:30 (שידור ישיר בערוץ 1) התחרות תהיה קשה ביותר, אבל ריבקין בהחלט יכולה לשפר את הישג השיא של ההתעמלות האומנותית, מקום תשיעי של אירה ריסנזון בגמר בבייג'ינג 2008, אז סיימה ריבקין בת ה-17 במקום ה-14, ואולי, אם תהיה בשיאה, גם להילחם על מדליה כלשהי.

נטע ריבקין, התעמלות אומנותית, ישראל. רויטרס
תשפר את ההישג של ריסנזון? ריבקין/רויטרס

"השתדלתי להיות בשיא שלי בשני התרגילים ובסופו של דבר מגיע לי להיות בגמר", אמרה אתמול ריבקין. "הייתי אופטימית והשתדלתי לשכוח את מה שהיה ולבוא עם ראש נקי. בגמר נתחיל הכל מאפס, אין לחץ, זה להתחרות בשביל הכיף ואני מאמינה שיהיה טוב. אעשה את המקסימום ומה שיהיה מגיע לי".

כמו ריבקין, גם נבחרת הריתמיקה של ישראל, שכוללת שש מתעמלות, עלתה לגמר שייערך ביום ראשון. הישראליות קיבלו ציון 26.600 על תרגיל שלושת הסרטים ושני החישוקים, סיימו את יומיים התחרויות שלהן עם 53.100 נקודות כלליות, ועלו מהמקום השביעי (מתוך 12). נבחרת הריתמיקה כוללת את מורן בוזובסקי, ויקטוריה קושל, נועה פלצ'י, אליאורה זליקובסקי, מרינה שולץ ופולינה ז'קולז'ני.

ריבקין אחרי העלייה: "מגיע לי להיות בגמר"

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully