וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זה המשחק שכולם רצו לראות"

ארה"ב מוכנה לגמר הענק מול ספרד. קובי עדיין המום מהצליפות של חבריו: "מעולם לא ראיתי דבר כזה". ג'ינובילי עדיין לא פורש

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר הניצחון של ארצות הברית על ארגנטינה, באדיבות הערוץ הראשון

ארגנטינה סומנה כאחת הנבחרות הבודדות שמסוגלות לדגדג את ארצות הברית בטורניר הכדורסל האולימפי, אבל אמש (שישי) נתנה הדרים טים גרסת 2012 שיעור גם למאנו ג'ינובילי וחבריו עם 83:109 מוחץ בחצי הגמר, וסידרה לעצמה מפגש חוזר עם ספרד בגמר, בדיוק כמו בבייג'ינג 2008.

האמריקאים התקשו במשך שניים וחצי רבעים אבל התחממו כמו שהם יודעים בדרך ל-18 שלשות ועוד ניצחון קליל, שהעלה את הפרש הניצחונות הממוצע שלהם בטורניר ל-36 נקודות, קצת אחרי שהספרדים הקיזו דם מול רוסיה ועלו בקושי רב לגמר שייערך ביום ראשון.

"מעולם לא ראיתי שום דבר כזה", אמר קובי בריאנט על מטח הצליפות שלו ושל חבריו. "יש בקבוצה הזאת שלושה סקוררים שמתחממים בטירוף אם הם רק מחברים שתי קליעות רצופות". כרמלו אנתוני התייחס לעלייה הקלה לגמר ואמר: "כל דבר פחות מזה היה בלתי מספק עבורנו. האמנו שאנחנו מסוגלים להגיע לכאן, ועכשיו יש לנו רק עוד משחק אחד".

שחקן ארצות הברית קובי בריאנט חודר מול שחקן נבחרת ארגנטינה מאנו ג'ינובילי, מריו קאמפזו. רויטרס
עדיין המום. בריאנט/רויטרס

לברון ג'יימס ניסה לשמור על אווירה רגועה לפני הקרב האחרון ואמר: "זה מה שהיה אמור לקרות. כולם אמרו שזה המשחק שהם רוצים לראות, וגם אנחנו מצפים לו. כקבוצה אנחנו מרוצים מכך שהצלחנו לחזור למעמד הזה, וגם בגמר אנחנו צריכים לשמור, לשלוט בריבאונד ולחלוק את הכדור זה עם זה". מאמנו מייק ששבסקי הוסיף: "יש לנו אתגר קשה מול ספרד כי הסגל שלהם מאוד גבוה. אבל כמובן שגם עבורם זה יהיה אתגר במפגש איתנו".

מי שהעיב במעט על החגיגות האמריקאיות היה ראסל ווסטברוק, שסובב את הקרסול במהלך הרבע האחרון וירד במהירות לחדר ההלבשה. קווין דוראנט, חברו מאוקלהומה סיטי, סיפר על מצבו של הרכז שעשוי להיעדר מהגמר: "ראסל מתאושש במהירות מפציעות, ובטח גם הפעם זה לא יהיה שונה. זה לא היה נראה רע יותר מדי, ואני מקווה שהוא בסדר".

שחקן נבחרת ארצות הברית ראסל ווסטברוק חודר מול נבחרת טוניסיה. רויטרס
יתאושש בזמן? ווסטברוק/רויטרס

בצד המפסיד עמד מאנו ג'ינובילי, שהאמין ביכולתה של האלביסלסטה שלו לשחזר את חצי הגמר מאתונה 2004 ולהמשיך בדרך לזהב, אבל נותר עם הקרב על הארד מול רוסיה של דיוויד בלאט. "היו לנו דקות נהדרות במחצית הראשונה, והתחלנו היטב גם את הרבע השלישי, אבל אז מצמצנו", הסביר כוכב הספרס.

על עתידו במדי הנבחרת אמר ג'ינובילי: "הרבה דברים יכולים לקרות, אני בן 35 ואני יודע שככל שהזמן חולף יהיו לי פחות הזדמנויות ללבוש את המדים הלאומיים, אבל אני לא יכול להגיד שאני פורש כי אני עדיין לא יודע מה יקרה. כבר זכינו בשתי מדליות, ועכשיו יש לנו סיכוי להביא אחת נוספת. הטורניר הזה יהיה אחד מרגעי השיא בקריירה שלי, ואני גאה מאוד לייצג את המדינה שלי עם החבר'ה שפה איתי, ואנחנו מנסים להפוך את האגדה שלנו לגדולה עוד יותר עם מדליה נוספת".

לאחר מכן התפנה ג'ינובילי לנתח את יחסי הכוחות לקראת הגמר: "ספרד תצטרך לשחק כמעט מושלם כדי לנצח בגמר, והיא תצטרך להכריח את האמריקאים לשחק 5 על 5 ולא לתת להם לרוץ. אבל הם יכולים לנצח למרות שזה לא יהיה קל. הסיכויים לא נוטים לטובת ספרד, אבל אם הם ישחקו ברמה הכי גבוהה שלהם ולארצות הברית בדיוק לא תהיה השראה, יש להם סיכוי".

שחקן נבחרת ארגנטינה מאנו ג'ינובילי בין שחקני נבחרת ארצות הברית קובי בריאנט, טייסון צ'נדלר. רויטרס
ונחנו מנסים להפוך את האגדה שלנו לגדולה עוד יותר". ג'ינובילי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully