וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "הסגנון של סוונסי מתאים לי"

החלוץ קיבל את רישיון העבודה ויוכל לשחק בשבת מול שטוטגרט: "חלום לשחק בליגה הטובה בעולם. לאודרופ מדהים"

המעבר של איתי שכטר לסוונסי יהפוך להיות רשמי בימים הקרובים. החלוץ, שהגיע במהלך השבוע לאנגליה ועבר בדיקות רפואיות, קיבל את רישיון העבודה והוא יוכל ליטול חלק במשחק הידידות של סוונסי נגד שטוטגרט ביום שבת. כעת מחכים הצדדים כי עסקת ההשאלה מקייזרסלאוטרן תיחתם רשמית כדי שהחלוץ ישלים את המעבר לקבוצתו החדשה. מדובר בעניין פורמלי בלבד שכאמור אמור להיסגר סופית במהלך הימים הקרובים.

"אני מאוד שמח", אמר שכטר לאתר הרשמי של המועדון. "יהיה חלום לשחק בפרמיירליג כי זו הליגה הטובה בעולם. המנג'ר מיכאל לאודרופ משך אותי להגיע. היה מדהים לצפות בו כשגדלתי ועבורי הוא היה אחד השחקנים הגדולים בעולם ששיחק בקבוצות גדולות כמו ריאל מדריד וברצלונה וזכה באליפויות. אני מחכה לעבוד איתו ולשחק בסוונסי. אני כאן יומיים או שלושה, אבל יש לי הרגשה טובה לגבי המועדון. זה מועדון משפחתי וכולם חמים ונחמדים אליי.

"צפיתי בסוונסי מספר פעמים בטלוויזיה בעונה שעברה ואהבתי את הסגנון. יש השפעה ספרדית על סגנון המשחק וזה מתאים לי. אני לא שחקן גבוה ולכן משחק על הדשא טוב בשבילי", המשיך החלוץ.

על העונה שעברה אמר: "בכנות, לא הייתה לי עונה טובה. ירדנו ליגה ולא שיחקתי בכמות שרציתי. ביליתי הרבה זמן על הספסל, אבל יש לי ביטחון ביכולת שלי ואני רוצה להצליח בסוונסי. אני יודע שאצטרך לפלס את דרכי להרכב, אבל הצלחת המועדון חשובה יותר. המועדון הצליח מאוד בעונה שעברה והשנה השנייה תמיד קשה יותר. אני מקווה שנעשה עונה מוצלחת יותר מהעונה שעברה".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully