וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: כשאמריקאי ואירני נפגשים

בגמר טעון בהיאבקות, ג'ורדן ארנסט בורוז גבר על סעיד גודארזי וחגג עם דגל ארה"ב. דרום קוריאה זכתה בארד בטורניר הכדורגל

חצי גמר טורניר הכדורעף המרתק בלונדון נפתח היום (שישי) במשחק בין נבחרת רוסיה לבולגריה המפתיעה. הרוסים הפייבוריטים היו בטוחים שהם משייטים לניצחון אחרי שניצחו בשתי המערכות הראשונות 21:25, 15:25, אלא שאז בולגריה חזרה לתמונה, ניצחה 23:25 במערכה השלישית ובמערכה הרביעית היא לא נתנה לרוסיה לברוח. אלא שהאיכות הרוסית הכריעה, והנבחרת של ולדימיר אלנקו עלתה לגמר ראשון מאז סידני 2000. בגמר הם יפגשו את ברזיל, שניצחה 0:3 חלק את איטליה (21:25, 12:25, 21:25).

בחצי הגמר הראשון של טורניר הכדוריד נפגשו נבחרות שבדיה והונגריה, שהפתיעה ברבע הגמר את איסלנד. השבדים היו עדיפים לאורך רוב שלבי המשחק והוליכו 12:15 במחצית, אלא שהונגריה לא ויתרה, צימקה, ושער של השבדים דקה לסיום המשחק הבטיח לנבחרת של סטפן אולסון ואולה לינדגרן גמר אולימפי רביעי, וראשון מאז סידני 2000, כשלראשונה הם ינסו לזכות בזהב. הם יעשו זאת מול האלופה האולימפית מבייג'ינג צרפת שהתגברה על קרואטיה (האלופה מאתונה) 22:25 בחצי הגמר השני.

גם טורניר הכדורגל מתקרב לנקודת הרתיחה, ולפני הגמר הגדול בשבת בין מכסיקו לברזיל, היום קיבלנו את הקרב על מדליית הארד, בו זכתה בסופו של דבר נבחרת דרום קוריאה. הקוריאנים ניצחו באיצטדיון המילניום של קרדיף 0:2 את יפן אחרי שצ'ו יאנג פארק מארסנל (38) וגו ג'ה-צ'אול (57) כבשו את השערים.

טורניר הכדורמים יפגיש בגמר את קרואטיה ואיטליה. הקרואטים ניצחו 5:7 בחצי הגמר את מונטנגרו, ואילו האיטלקים הגיעו לשם בזכות 7:9 על סרביה.

בגמר ההיאבקות החופשית לגברים עד משקל 74 קילוגרמים נרשם הערב גמר טעון פוליטית כשג'ורדן ארנסט בורוז האמריקאי פגש בסעיד גודארזי האיראני. האמריקאי היה עדיף לאורך כל שלבי הקרב, ניצח את האיראני, והחל לחגוג באולם עם דגל ארצות הברית. מדליות הארד הלכו לדניס צארגוש הרוסי וסוסלאן טיגייב מאוזבקיסטן.

טורניר ההוקי נשים הגיע היום לנקודת הכרעה, כאשר הולנד זכתה במדליית הזהב אחרי ניצחון 0:2 על ארגנטינה, שהסתפקה בכסף. מדליית הארד הולכת לבריטניה שניצחה 1:3 את ניו זילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully