וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 70 דקות לגילי ורמוט בניצחון קייזרסלאוטרן

הקשר שוב פתח בהרכב ועזר לקבוצה להשיג ניצחון בכורה העונה. 25 דקות למאור בוזגלו ב-1:3 של סטנדרד על בוורן

בעוד איתי שכטר נמצא בסוונסי ומחכה לקבל את רישיון העבודה כדי לחתום רשמית על חוזה לעונה, חברו גילי ורמוט ממשיך לקבל דקות במדי קייזרסלאוטרן. הקשר פתח הערב (שישי) בהרכב ושיחק 70 דקות בניצחון החוץ של הקבוצה 1:2 על אאלן במסגרת המחזור השני בבונדסליגה השנייה. עבור לאוטרן היה זה ניצחון ראשון העונה אחרי ה-3:3 הדרמטי מול אוניון ברלין במחזור הפתיחה.

ורמוט פתח כקשר באגף הימני, היה פעיל ואף סיכן פעמיים את השער. בדקה ה-17 עלתה לאוטרן ליתרון מפנדל מדויק של הרכש אלברט בוניאקו, שגם ענד את סרט הקפטן. שמונה דקות מאוחר יותר קיבלה המארחת פנדל מפוקפק אותו ניצל מרטין דאוש לאזן. אלא שדקה להפסקה נשאר בוניאקו לבד מול השוער וגלגל פנימה את מה שהפך לשער הניצחון.

המחזור השלישי בבלגיה נפתח הערב, כשסטנדרד ליאז' השיגה ניצחון ראשון וגם כבשה לראשונה ב-1:3 הביתי על וואסלנד בוורן. מאור בוזגלו נכנס כמחליף ל-25 הדקות האחרונות בעוד רמי גרשון ודודו ביטון ישבו 90 דקות על הספסל. דוגארי העלה את האורחים ליתרון (28), אבל לואיס סייחאס (31), באס סיבום (47, עצמי) ואיגנסיו גונסאלס (62 בפנדל) הפכו. סטיבן כהן שחתם השבוע בבוורן לא נכלל בסגל.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully