וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ניצחונות להפועל פתח תקוה וראשון לציון

היורדות חזרו לשחק: 0:1 למלאבסים על הרצליה, 0:3 לכתומים על בית"ר ת"א רמלה. מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא 0:0

שבוע אחרי שקבוצות ליגת העל חזרו לפעילות עם משחקי גביע הטוטו, הגיע היום (שישי) גם תורן של נציגות הלאומית, ובמוקד יכולתן של הקבוצות מפתח תקוה להסתגל למציאות שונה לחלוטין.

מכבי פתח תקוה, שירדה לליגת המשנה אחרי 21 שנים ברציפות בליגה הבכירה, הסתפקה רק ב-0:0 מול הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. לעומתה, הפועל פתח תקוה התארחה אצל מכבי הרצליה וחזקה עם ניצחון 0:1 במסגרת בית ב' של גביע הטוטו, כשאת שער הניצחון הבקיע החלוץ הקמרוני דומיניק וואסי כבר בדקה השנייה.

משחק נוסף נערך במסגרת בית ג', ובו הביסה הפועל ראשון לציון, היורדת השלישית מליגת העל, 0:3 את בית"ר תל אביב רמלה בשכונת התקווה. הקבוצה של אייל לחמן עלתה ליתרון בדקה ה-38 משער של חלוץ הרכש שלומי עשור, ובחלוף שתי דקות ליאור ברטקובסקי נעץ את השני מהנקודה הלבנה. הזר גינאי אידריסה סומה, שעלה מקבוצת הנוער של ראשון לציון, חתם את התוצאה בדקה ה-63.

בשבת יצא לדרך גם בית א' הצפוני, שם הפועל רעננה ניצחה 1:3 בחוץ את מכבי אום אל פאחם, שלא העבירה את מרבית שחקני הסגל שלה בבקרת התקציבים. יוסי אסייג (3), אלון זיו (30 בפנדל) וקובי חסן (51) כבשו לרעננה, מוחמד אגבריה (60) רק צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully