וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלונדון: בולט בסיבוב פרידה

הפנומן רוצה זהב שלישי, הפעם ב-4X100. ג'לימו, סמניה וסבינובה בגמר 800 מטר וטום דיילי יסחוף ממלכה שלמה

אתלטיקה

יום שבת יהיה היום העמוס ביותר באצטדיון האתלטיקה, לפחות בכל הנוגע למקצי גמר. שמונה אלופים אולימפיים חדשים יהיו לנו, כשכבר בבוקר תצא לדרך תחרות ההליכה ל-50 ק"מ גברים. בשעות הערב יגיעו האירועים הנוספים. אצל הגברים: גמר ריצה ל-5,000 מטר, גמר בזריקת כידון, והדובדבן בדמות הגמר בריצה 4X100. אצל הנשים אלו יהיו הגמר בריצה ל-800 מטר, גמר 4X400, גמר קפיצה לגובה והליכה ל-20 ק"מ.

חתירה

מקצועות החתירה יחלקו ביום שבת ארבע מדליות זהב - פחות רק מהאתלטיקה. הגרמנים שולטים בינתיים עם שמונה מדליות מה-32 שחולקו, ומחר הם ישאפו להגדיל את כוחם. מקצי הגמר יהיו כאלו: 200 מטר קיאק יחיד, 200 מטר קאנו יחיד, 200 מטר קיאק זוגי. אצל הנשים: גמר 200 מטר קיאק יחיד.

כדורגל גברים

ברזיל ומקסיקו, שמעולם לא זכו בזהב אולימפי בכדורגל גברים, תתעמתנה בוומבלי בשעה 17:00, במשחק שבסופו הפרס הגדול. שתי הנבחרות הרשימו עד כה, בעיקר ברזיל שכבשה שלושה שערים בכל משחק ומציגה את מלך שערי הטורניר, לאנדו דמיאו, שהבקיע שישה שערים.

כדורעף נשים

ארה"ב וברזיל תתעמתנה על הזהב ב-20:30, בשחזור של הגמר האולימפי ב-2008. האמריקאיות כבר ניצחו 1:3 בבית המוקדם, אבל ברזיל ניצחה בגמר לפני ארבע שנים. יהיה מעניין.

כדוריד נשים

נבחרות מונטנגרו ונורבגיה תפגנשה למשחק הגמר בשעה 22:30. הנורבגיות, שזכו בזהב ב-2008, פייבוריטיות לנצח אבל מונטנגרו כבר ניצחה לפני המשחק עם הבטחת המדלייה האולימפית הראשונה של המדינה מאז ההפרדה מסרביה (מונטנגרו השתתפה לראשונה לבד במשחקים ב-2008).

חמש ההמלצות שלנו

10:45 - סייף, שחייה למרחק 200 מטר, קפיצות סוסים וריצה משולבת ביירי לאורך 1.5 ק"מ. תחברו את כל אלו ותקבלו את הענף האולימפי קרב 5 מודרני, שמקצה הגברים שלו יתקיים ביום שבת החל משעות הבוקר. בעבר הריצה והיירי הופרדו, בלונדון זו תהיה הפעם הראשונה בה הם יהיו משולבים. אנדריי מויסב הרוסי זכה במדליות הזהב באתונה ובבייג'ינג, ועל כן הוא מועמד טבעי לניצחון. ג'סטינאס קינדריס ינסה להמשיך מסורת נאה מאוד של פנאתלוניסטים ליטאים ולאיים עליו.

12:00 + 22:30: לבריטים היו הרבה מאוד גיבורים באולימפיאדה הזו, אבל רבים המתינו רק לרגע הזה. טום דיילי, אליל מקומי, ילד פלא מעוטר ואייקון לכל דבר, יתחיל את דרכו בחצי הגמר בקפיצה מ-10 מטר בשעות הצהריים, ואם לא תרשמנה תקלות, יתחרה בגמר בשעות הערב המאוחרות. השאלה היא איך הוא יתמודד עם הציפיות של ממלכה שלמה.

21:00 - איזה מאבק נפלא צפוי על מדליית הזהב בגמר הריצה ל-800 מטר נשים. פאמלה ג'לימו, שזכתה בזהב לפני ארבע שנים, תרצה להשלים דאבל קנייתי במרחק הזה אחרי שדייויד רודישה עשה זאת בגברים, אבל לקסטר סמניה שקבעה את הזמן הטוב ביותר במוקדמות (1:57.67 דקות), יש תכניות משלה. תוסיפו לשתיים הללו את אלופת העולם מהשנה שעברה, מריה סבינובה הרוסיה, ותקבלו ריצה שמבחינה פוטנציאלית, עשויה להפוך למותחן הגדול ביותר על המסלול.

23:00 - יוהאן בלייק ויוסאין בולט, עכשיו ביחד, איזה תענוג. ריצת השליחים 4X100 היא עוד אחד מהארועים המהנים ביותר דרך קבע בתחרויות הספרינט ואחרי שהם קבעו שיא עולם באליפות העולם לפני קצת פחות משנה (37.04 שניות), אצני נבחרת ג'מייקה ינסו לעשות זאת שוב. האמריקאים ינסו להפריע, אבל קודם כל ישאפו לא להפיל את המקל.

23:00 - אחרי שנשות ארה"ב זכו בזהב בכדורמים ובכדורגל, ועלו לגמר בכדורעף, בנות הפסים והכוכבים רוצות לעשות זאת גם על הפרקט. האמריקאיות מגיעות למשחק שלהן נגד צרפת כאלופות האולימפיות ארבע פעמים ברציפות ואחרי שבעה ניצחונות (משבעה משחקים) בהפרש ממוצע של 34 נקודות, הן לא תסתפקנה בפחות מהשמעת ההמנון. מישהו אמר דרים טים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully