וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה: עייפים אך מרוצים

האלופה תגיע עם הרכב משני לגביע הטוטו (ש', 19:00) אחרי ההצלחה באירופה. רואש מכין תביעות בוררות נגד הפועל חיפה

ימים עמוסים עוברים על האלופה עירוני קרית שמונה. רק אתמול לפנות בוקר נחתה הקבוצה בנתב"ג והיום בבוקר כבר קיימה אימון לקראת משחק גביעי הטוטו מחר מול הפועל חיפה (שבת, 19:00, אין שידור). מהאימון נעדרו שחקני נבחרת ישראל: אלעד גבאי, דני עמוס ושיר צדק.

גילי לנדאו ימשיך לתת מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון ומתוך שחקני ההרכב יכלול בסגל למשחק את ברק בדש, רביד גזל ואדריאן רוצ'ט.

למרות השמחה הגדולה שעדיין מלווה את קריית שמונה עם העפלת השלב וההתרגשות עם סיומה של ההרגלה שזימנה לקבוצה הצפונית את באטה בוריסוב, הכחולים לא מתכוונים להקל ראש במפעל גביע הטוטו וינסו להשיג עוד שלוש נקודות בהמשך לניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר.

שחקני הקבוצה אמרו: "הרכב שני או לא, זה לא משנה. יש פה שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם וזאת ההזדמנות שלהם. מול סכנין ידענו לעשות את העבודה ואנחנו בטוחים שגם מול הפועל חיפה נתמודד יפה, נכון שהם קבוצה טובה וחזקה אבל למרות כל הימים העמוסים האחרונים אנחנו מגיעים מוכנים למשחק".

בתוך כך הקבוצה ממשיכה לנהל מגעים מתקדמים עם סינטאיהו סלליך שכבר קיבל אישור להשאלה ממכבי חיפה ועם קשר מכבי פתח תקוה דני פרדה. גם בין מאור בוזגלו לבין איזי שרצקי ממשיכים להתנהל מגעים, אם כי שוב גורם בקבוצה אמר כי מבין השלושה סיכוייו של בוזגלו להגיע הם הכי נמוכים.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, מיקי יאזו, בן והבה, אהוד מערבי, ליאור לוי, עדי אלישע (רביד גזל), בני בן זקן, דרקו טאסבסקי, ואיל מאריסאת, אחמד עבאד ולסלו לנצ'ה.

אושרי רואש לאן?

אושרי רואש צפוי להתחיל ביום ראשון לעבוד על התביעה למוסד לבוררות, בדרישה לקבוע את דמי ההשבחה עבורו ולהשתחרר מהפועל חיפה באופן סופי. במועדון כבר הבינו שרואש ככל הנראה לא יישאר בקבוצה ולראיה ההחתמה של דנילו ניקוליץ', עליה פורסם בוואלה! ספורט. גם הם רוצים לסיים את הפרשה ולהשתחרר מהשחקן.

אחת האופציות שעלתה ביממה האחרונה היא שרואש דווקא לא יעזוב במסדרת דמי השבחה, אלא יושאל לקבוצה אחרת ורק בעונה הבאה יעזוב סופית את הפועל חיפה. השחקן עצמו כבר הבהיר שבמקרה כזה הוא יבקש שדמי ההשבחה לא יעלו על חמישים אלף שקלים. האופצייה הריאלית היא שבסופו של דבר רואש יעזוב במסגרת דמי השבחה שייקבעו במוסד לבוררות או בהסכמה בינו לבין יואב כץ.

רואש מועמד למכבי חיפה שרואה אותו כישראלי מוביל שיוכל לתפוס את עמדת הבלם השלישי וייאבק על מקום בהרכב עם צמד הזרים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי וכן מועמד לעירוני קרית שמונה, אך בקרית שמונה עדיין לא פנו לשחקן ושוקלים אם לפנות אליו או לבלם ישראלי אחר שיחליף את איתן טיבי שצפוי לעזוב.

בינתיים, בהפועל חיפה ממשיכים להתכונן למשחק מול קרית שמונה מחר במסגרת גביע הטוטו, כשניר קלינגר תרגל את ההרכב שצפוי להשתנות מהניצחון על בני סכנין וייאלץ להסתדר עם לא מעט חיסורים. מי שצפוי לעלות לקישור הוא עאהד עזאם, ששיחק מאז עלה לבוגרים כמגן ימני.

עזאם במקורו משחק כקשר וכעת עם העזיבה הצפויה של חנן ממן הוא עשוי לקבל דקות רבות יותר בעמדה הטבעית שלו. ניקוליץ' צפוי כבר בתחילת השבוע לעבור בדיקות רפואיות ואם יעבור אותם בהצלחה יועבר בבקרת התקציבים.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "המפעל הזה חשוב לנו מאוד. מבחינת עייפות גם עבורנו זה משחק שלישי בתוך שבוע ואנחנו רוצים לעשות הכל כדי להגיע לליגה עם מומנטום טוב".

הרכב משוער, הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, פביאן סטולר, דושאן ברקוביץ', אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, עאהד עזאם (ולדימיר גלושצ'ביץ') יובל אבידור, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully