וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: קני גבריאל חתם לעונה אחת

10.8.2012 / 11:00

הפורוורד האמריקאי (23, 2.03) שסיים העונה את מכללת אובורן הוא הרכש השני העונה של עופר ברקוביץ' אחרי משה מזרחי

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה והבוקר (שישי), החתימה הקבוצה את הפורוורד האמריקאי קני גבריאל ממכללת אובורן, שיהיה הזר הראשון של הקבוצה העונה. גבריאל הוא הרכש השני של הקבוצה בעידן החדש, תחת היו"ר יורם אסרף, לאחר שהחתימה בשבוע שעבר את משה מזרחי מהפועל ירושלים.

גבריאל (23, 2.03) החל את לימודיו בפאריס ג'וניור קולג' עד שהתקבל לאובורן בשנת 2009. אחרי שנה ראשונה לא טובה, פרץ הפורוורד בשנתיים מצוינות, בהן הפך לשחקן חמישייה מוביל בקבוצה ורשם בשנה שעברה 12.2 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. כמו כן, השתתף גבריאל בשנה שעברה בתחרות ההטבעות של פיינל פור המכללות וזכה במקום השני המכובד.

במהלך הקיץ הוא נבחן במספר מחנות קדם דראפט, אך לא הרשים ובליגת הקיץ בלאס וגאס שיחק משחק אחד במדי סקרמנטו קינגס וקלע 8 נקודות. באשדוד עוקבים אחריו עוד מימי המנהל המקצועי שי האוזמן, וגם אם היה נשאר בקבוצה, הוא היה אמור להצטרף.

"מדובר בפורוורד אתלט מאוד, זה בא לידי ביטוי גם בצד ההגנתי וגם בהתקפה, יכול לסיים מעל הטבעת", סיפר לוואלה! ספורט עוזר המאמן ליאור רוזן, "הוא מאוד נייד ואקטיבי ומתאפיין ביכולת קליעה טובה מאוד משלוש. את השם שלו שי האוזמן העביר עוד במהלך העונה שעברה והוא התחיל את הבדיקות על השחקן".

מלבד גבריאל ומזרחי, חתומים בקבוצה גם דרור חג'ג', רובי בוסטיין, שבקשתו לעזוב את המועדון נדחתה, גלעד קרני ודניאל גור אריה. הקבוצה תפתח את אימוניה באימון פתוח חגיגי לקהל ב-26 לאוגוסט.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully