וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בלונדון: ישראל מחפשת גמרים בהתעמלות אומנותית

נטע ריבקין תנסה לשפר את המקום ה-14 ולהיכנס לגמר האישי, בעזרת תרגיל האלות החזק שלה. הנבחרת רוצה גמר קבוצתי

בישראל אומנם השלימו כבר עם העובדה, כי אולימפיאדת לונדון 2012 לא תניב מדליות בכחול לבן, אולם התקווה עוד לא אבדה. לפחות לא באופן סופי ורשמי. אחרי שאמש (חמישי), נפתחה תחרות הריתמיקה, הלא היא ההתעמלות האומנותית, היום תנסה המשלחת הישראלית להבטיח את מקומה לכל הפחות בשני גמרים נוספים באולימפיאדה הנוכחית.

נטע ריבקין הייתה במיטבה אמש, בשני התרגילים איתם החלה את התחרות, החישוק והכדור. לצערה, כמו שקרה ליותר מדי מספורטאי המשלחת שלנו, היא איבדה ריכוז לשנייה קלה, שמטה את הכדור דווקא בעצירה שבין תרגילים ובתחרות הצפופה עד מאוד, איבדה עשיריות נקודה קריטיות, שהפילו אותה אל המקום ה-14 בלבד.

היום תנסה ריבקין לתקן ויש לה בהחלט סיכוי סביר להיות אחת מתוך עשר המשתתפות שיעלו לגמר התחרות בשבת, מבין 24 המתעמלות המתחרות במוקדמות. ריבקין מפגרת אחרי המקום העשירי ב-0.550 נקודות בלבד, כשנותרו לה עוד שני תרגילים לבצע. אחד מהם הוא תרגיל הסרט והשני האלות, המכשיר החזק ביותר שלה, בו כבר עשתה היסטוריה בעבר עם מדליות באליפות אירופה ואליפות העולם. אחרי שאמש היא הייתה בסוף רשימת המתחרות, היום תעלה ריבקין במיקום ה-11 בסיבוב הראשון, כאשר תבצע את תרגיל האלות ובמיקום ה-12 בסיבוב השני, עם הסרט.

מלבד ריבקין, גם הנבחרת הישראלית מחפשת מקום בגמר. התחרות הקבוצתית מורכבת משני תרגילים בלבד ומבין 12 נבחרות, שמונה יעפילו לגמר, כך שסיכוייה של ישראל טובים. אחרי יום התחרויות הראשון, בו זכו הבנות לציון 26.500 על תרגיל חמשת הכדורים, הן ממוקמות במקום השמיני והיום מצפה להן התרגיל הכולל שלושה סרטים ושני חישוקים. הנבחרת תהיה ה-11 ברשימה מבין הנבחרות המציגות היום.

טעות קטנה של ריבקין הרחיקה אותה מהגמר

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully