וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד רודישה: "ידעתי שאנצח, חיכיתי לשבור את השיא"

הקנייתי שניפץ את שיא העולם שלו בגמר ה-800 מ' חגג. קיטום שזכה בארד: "הוא אמר לי לא לרדוף אחריו כי הוא הולך על השיא"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בריצה באדיבות הערוץ הראשון

עוד לפני ההצגה השנייה של יוסאין בולט, דייויד רודישה כבש אתמול (חמישי) את המסלול בלונדון כשניפץ את שיא העולם שקבע לפני שנתיים וזכה בזהב בגמר ה-800 מטר עם 1:40.91 דקות.

הקנייתי בן ה-23, שנחשב להבטחה עצומה כבר בבייג'ינג אך החמיץ את האולימפיאדה הקודמת בשל פציעה, נכנס בגדול להיסטוריה, והותיר את בן ארצו טימותי קיטום להסתפק בארד בלבד עם 1:42.53 דקות, בעוד שנייג'ל אמוס בן ה-18 הדהים עם הכסף כשקבע שיא עולמי לנוער עם 1:41.73, וכיבד את בוצוואנה במדליה הראשונה בתולדותיה.

"לא היה לי ספק לגבי הזכייה בזהב", אמר רודישה בסיום. "אבל חיכיתי לתנאים המושלמים כדי לשבור את השיא. כשקמתי בבוקר ראיתי שמזג האוויר נהדר וידעתי שאני יכול לעשות משהו מיוחד. אני מאושר, כי חיכיתי לרגע הזה זמן רב, וזה לא ייאמן לעשות את זה על הבמה הגדולה ביותר".

הקצב המסחרר של רודישה סחף אחריו את יתר המתחרים בגמר, כששבעה מתוך השמונה קבעו שיאים אישיים, ומי שסיים אחרון, אנדרו אוסאגי הבריטי, היה יכול לזכות בזהב עם אותה תוצאה בשלושת הגמרים האולימפיים האחרונים.

"דייויד אמר לי שהוא עומד לשבור את שיא העולם", גילה קיטום אחרי הריצה. "ולכן הוא ייעץ לי לא לנסות לרדוף אחריו ולהתמקד במאבק על מדליית הכסף".

צפו ברודישה שובר את שיא העולם של עצמו בגמר ה-800 מ'

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully