וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.8

הפיתיון של ברצלונה לארסנל? הפיצוי של יובנטוס על ואן פרסי? ההברקה של טוטנהאם? בית חדש לקסאנו? כל השמועות הטריות

העברות

* גלאטסראיי הטורקית סיכמה עם יובנטוס על שאילתו לעונה נוספת של הקשר פליפה מלו. הברזילאי יישאר בטורקיה, בקבוצה בה שיחק כמושאל גם בעונה החולפת, תמורת 1.75 מיליון יורו בעונה הקרובה ולגלא תהיה אופציה לרכוש אותו בסיומה ב-6.5 מיליון יורו נוספים. המשכורת הענקית שלו תעמוד על 2.9 מיליון יורו, עם בונוס של 25 אלף יורו למשחק.

* עסקת העברתו של ג'ו אלן מסוונסי לליברפול הושלמה והקשר חתם בקבוצה ממרסיסייד. סכום העסקה: 15 מיליון ליש"ט. אלן יתאחד עם מאמנו לשעבר ברנדן רוג'רס.

* קשר נבחרת צרפת אלו דיארה עזב את מארסיי וחתם לשלוש שנים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג, ווסטהאם. הקשר בן ה-31 נרכש בשני מיליון ליש"ט.

* קרייג בלאמי הוותיק שוחרר מליברפול ללא תמורה וחזר לקבוצת נעוריו, קרדיף, בחוזה לשנתיים.

* רומלו לוקאקו הושאל באופן רשמי מצ'לסי לווסט ברומיץ'. החלוץ הבלגי הצעיר קיבל את החולצה מספר 20 וינסה להרשים לפני שיחזור לכחולים.

* המגן האוסטרי פול שארנר, שסיים את חוזהו בווסט ברומיץ', חתם לשנתיים בהמבורג.

* בשיקטאש רכשה מארסנל את הקשר בן ה-19 אוגוזהן אוזיאקופ תמורת חצי מיליון יורו. אוזיאקופ, שנולד בהולנד ושיחק במדי נבחרת הנוער שלה, גדל במחלקת הנוער של אלקמאר והגיע לארסנל בגיל 16. בשנה שעברה רשם שתי הופעות בגביע הליגה.

* העולה החדשה לסרייה A, פסקארה, התחדשה בשני חלוצים חדשים: גאסטון ברוגמן האורוגוואי שהגיע מאמפולי, וג'ונתאס הברזילאי שהגיע מברשיה.

* העולה החדשה לבונדסליגה, גרויטר פורת, רכשה מלוקרן את החלוץ הסנגלי באייה ג'יבי פאל, 27, שהספיק לשחק בקבוצה הבלגית חצי עונה בלבד.

שמועות

* 'אל מונדו דפורטיבו' טוען שכריסטיאן טייו, שלא נכלל בתכניות של טיטו וילאנובה לעונה הקרובה של ברצלונה, עשוי לחתום בימים הקרובים בארסנל, אולי כחלק מעסקת אלכס סונג המתגבשת.

* סוכנו של חאבי מרטינס, קשרה של אתלטיק בילבאו שמחוזר על ידי ברצלונה ובאיירן מינכן, הודיע: "חאבי רוצה להישאר בבילבאו, והקבוצה תמכור אותו רק תמורת 40 מיליון יורו".

* יהלום באסקי אחר של בילבאו, פרננדו יורנטה, עשוי להיות הפיצוי של יובנטוס על הכישלון להחתים את רובין ואן פרסי, ובאיטליה כבר מדווחים שהגברת הזקנה הגישה הצעה בגובה 20 מיליון יורו על חלוץ נבחרת ספרד.

* מילאן שמחפשת חיזוק לחלק הקדמי מעוניינת להחזיר לשורותיה את מרקו בוריילו מרומא, ועל פי 'גאזטה דלו ספורט' היא מוכנה להציע לג'ילארוסי את אנטוניו קסאנו בתמורה.

* אחרי שהתייאשה מהניסיונות להחתים את הוגו לוריס, מתמקדת כרגע טוטנהאם במשא ומתן עם ז'וליו סזאר, השוער הברזילאי בן ה-32 ששוחרר מאינטר.

* בינתיים 'סאן' טוען שאינטר תגיש למנצ'סטר סיטי הצעה בגובה 7 מיליון יורו תמורת נייג'ל דה יונג.

* 'דיילי מייל' מדווח שנאפולי הציעה לצ'לסי 10 מיליון יורו תמורת הקשר הפורטוגלי ראול מיירלש.

* נלסון ואלדס, חלוצה הפרגוואי של רובין קאזאן, נמצא ברשימת הרכש של ולנסיה.

* צ'לסי מתחילה לוותר על חלוץ פורטו הולק, שיעשה את דרכו כנראה לזניט מהליגה הרוסית. במקומו, הבלוז מרכזים את מאמציהם בהבאתו של אדינסון קבאני מנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully