וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "צריך להצדיע לספורטאים, לא להכפיש"

הגולשת שבה מאוכזבת מלונדון, הגיבה לביקורת וסיכמה: "הכל התנפץ בשיוט אחד. שלמה עם הדרך שלי, אבל לא עם התוצאה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

הגולשת לי קורזיץ, שבמשך ימים ארוכים נראתה כתקווה הגדולה של ישראל למדליה, שבה לישראל מלונדון מאוכזבת מהמהפך שחוותה ביום השיוטים האחרון. כזכור, קורזיץ הגיעה לשיוט המדליות שנערך ביום שלישי במקום השני, אבל סיימה אותו תשיעית וירדה למקום השישי בדירוג הכללי, מה שמנע ממנה לעלות על הפודיום.

"נתתי את הכל ובמשך שבוע שלם הייתי בהובלה", סיכמה קורזיץ. "הכל התנפץ בשיוט אחד שבו נפלתי וזה לא אומר דבר על הדרך הארוכה שעשיתי השנה. אני שלמה עם הדרך שלי, עם התוצאות קצת פחות?.

על תחושותיה ביומיים האחרונים אמרה: "בכיתי הרבה מאוד כי זה דבר קשה לעיכול. רציתי לשמח את כל המדינה ולא הצלחתי. לא הרגשתי טוב במהלך השיוט, אבל לא צריך לחפש תירוצים אחרת יגידו שאנחנו בכיינים. אני יודעת שאני ספורטאית טובה. אני עומדת פה בראש מורם ומרגישה שאני ספורטאית טובה?.

על הביקורות הכלליות שסופגת המשלחת הישראלית, אמרה הגולשת: "אי אפשר להתעלם מכך שאנחנו מדינה עם הרבה בעיות תקציביות במגוון רחב של תחומים, זה משפיע ואני מבינה את זה. אני לא באה בטענות על התקציב. אני יודעת שהספורטאים נתנו את הכל ואני חושבת שצריך להצדיע לכולם. אנחנו ספורטאים שגאים בעבודה שלנו, מתאמנים קשה והולכים לים בכל בוקר. אני לא חושבת שצריך להכפיש אף אחד".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • לי קורזיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully