וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "לא אשתתף בטורניר סינסינטי"

השור ממאיורקה הודיע כי לא ייטול חלק גם בטורניר המאסטרס בשבוע הבא: "עדיין לא מוכן לחזור". מארי פרש מטורניר טורונטו

בשורות מרות למיליוני מעריציו של רפאל נדאל ברחבי העולם. המדורג מספר שלוש בעולם, שנאלץ לפרוש מהטורניר האולימפי עקב פציעה לאחר שכבר הוכרע כי הוא יהיה זה שיישא את דגל ספרד בטקס הפתיחה ומטורניר רוג'רס קאפ, הודיע הערב (חמישי) כי הפציעה בברכו השמאלית תמנע ממנו להשתתף גם בטורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי בשבוע הבא.

"לא אשחק בטורניר סינסינטי", הודיע השור ממאיורקה בחשבון הטוויטר שלו, "אני עדיין לא מוכן לחזור לשחק טניס ואמשיך בתהליך ההחלמה שלי". לאחרונה אמר נדאל לרויטרס כי: "הטורנירים אף פעם לא נגמרים כך שאני מקווה שאהיה כשיר לעונת התחרויות בארצות הברית, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. צריך לעבוד קשה בכל יום כדי להיות כשיר. אתחרה רק כשהברך שלי תגיד לי שאני מוכן להתחרות. אני לא רוצה לעלות על המגרש עם תחושה רעה כי זה יהיה נורא".

לא רק נדאל בישר רעות לאוהדיו, אלא גם האלוף האולימפי הטרי אנדי מארי שהודיע על פרישה מטורניר רוג'רס קאפ בטורונטו. מארי, ששיחק שני משחקי גמר אולימפיים ביום ראשון האחרון (גם בזוגות המעורבים), קיבל טיפול בברכו במהלך הסיבוב השני, שם ניצח את פאביו ציפולה האיטלקי. מארי הודיע שהוא יעשה את כל המאמצים כדי להיות כשיר לטורניר סינסינטי בשבוע הבא. מילוש ראוניץ' הקנדי, שהיה אמור לפגוש את הבריטי בסיבוב השלישי, קיבל ניצחון מבלי לשחק ועלה לרבע גמר טורניר מאסטרס לראשונה בקריירה שלו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully