וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ברדה נפצע, משחקו של רוני לוי פוצץ

חשש שחלוץ גנק קרע את השריר וייעדר מספר שבועות. אוהדי אנורתוזיס פוצצו את משחק קבוצתם. גם שפונגין וארבייטמן בחוץ

משחקי הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית לא האירו פנים לישראלים, שחוו שורה של אכזבות. הבשורה הרעה של הערב הגיעה מכיוונו של אליניב ברדה. החלוץ נפצע במשחק הגומלין של גנק מול אקטובה וירד מהמגרש אחרי 42 דקות. על פי הערכות ראשוניות, קיים חשש שברדה סובל מקרע בשריר מה שיגרום לו להיעדר מספר שבועות ולהחמיץ את משחקי הנבחרת מול אזרבייג'אן רוסיה בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל. ברדה, שגם בעונה שעברה סבל משורת פציעות, חזר רק לאחרונה מהיעדרות בת שלושה שבועות.

גנק העפילה לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית לאחר ניצחון חוץ בקזחסטן 1:2 (2:4 בסיכום שני המשחקים). אמיל קנז'ישארייב כבש ראשון לאקטובה בדקה ה-30, אבל כריסטיאן בנטקה איזן כעבור שש דקות ותומאס בופל כבש את שער הניצחון בדקה ה-51.

מהומה ענקית התרחשה במשחק של רוני לוי ואנורתוזיב הקבוצה הקפריסאית פיגרה במגרשה 3:0 מול דילה גורי הגאורגית לפני שהאוהדים המקומיים פרצו למשחק מספר פעמים וגרמו להפסקתו שמונה דקות לסיום. אנורתוזיס ניצחה בחוץ 0:1 בשבוע שעבר, אבל ספגה שלוש פעמים במחצית השנייה והקהל המקומי התפרע וצפוי לגרום לקבוצתו לעונש כבד ואולי הרחקה מאירופה. המהומות נמשכו גם מחוץ לאצטדיון והמשטרה נאלצה להשתמש בגז מדמיע. משה אוחיון פתח בהרכב ושיחק 66 דקות.

גם אומוניה ניקוסיה סיימה את דרכה באירופה אחרי הפסד 6:5 בדו קרב פנדלים לכוכב האדום בלגרד (0:0 בסיכום שני המשחקים). יובל שפונגין פתח בהרכב, שיחק 120 דקות ולא בעט בדו קרב הפנדלים. אוהד לויטה נותר על הספסל.

גם גנט חוותה הדחה מבוכה עם הפסד ביתי 3:0 לוידאוטון ההונגרית (4:0 בסיכום שני המשחקים). שלומי ארבייטמן שיחק 90 דקות וראה את ההונגרים חוגגים משערים של פיליפה אוליביירה (13) ונמניה ניקוליץ' המצוין (68, 71). גנט המתסוכלת סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי הרחקתם של כריסטיאן ברלס ומוחמד מסודי.

אינטר הפסידה ועלתה, ליברפול טיילה

אינטר ניצלה ממבוכה גדולה כשעלתה לפלייאוף למרות הפסד ביתי 2:0 להיידוק ספליט ובזכות 0:3 מהמשחק הראשון בקרואטיה. אנטה ווקושיץ' (23 בפנדל) ואיבן ווקוביץ' (58) כבשו להיידוק בשורותיה שיחק אקס הפועל תל אביב, מירקו אורמוש, 90 דקות מלאות.

ליברפול עלתה בקלילות לשלב הבא אחרי 0:3 ביתי על גומל מבלארוס (0:4 בסיכום שני המשחקים). פאביו בוריני (21), סטיבן ג'רארד (42) וגלן ג'ונסון (72) כבשו.

בילבאו, שהגיעה אשתקד לגמר המפעל, נוצחה בקרואטיה 2:1 על ידי סלאבן בלופו, אבל עלתה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים. אלן מראש (28) ומריו גרגורינה (68) כבשו לקרואטים. איקר מוניאין השווה זמנית (47).

גם אנז'י מחצ'קאלה עלתה שלב לאחר שהשלימה ניצחון כפול על ויטסה ההולנדית. סמואל אטו כבש פעמיים (48 ו-84 בפנדל) ועזר לקבוצתו להשיג 0:2 בהולנד, תוצאה זהה לזו שהושגה במשחק הראשון ברוסיה.

תוצאות בולטות נוספות:

מארסיי - אסקיסחריספור 0:3 (1:4)
בורסאספור - קופס 0:6 (1:6)
האנובר - סנט פטריק 0:2 (0:5)
מלאדה בולסלאב - טוונטה 2:0 (4:0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully