וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלונדון: דיוויד בלאט יבטיח מדליה?

רוסיה תפגוש את ספרד בחצי הגמר בכדורסל. חצאי הגמר יהיו בכדוריד, כדורמים וכדורעף. באתלטיקה, מצפה גמר קפיצה במוט

אתלטיקה

יממה אחת בלבד לפני שניפרד ממסלול האתלטיקה, נקבל עוד כמה מקצי גמר מרתקים. הגמר הראשון ואולי אחד המרתקים יהיה בקפיצה למוט גברים, שם צפוי קרב מרתק. מקצה גמר נוסף שיהיה בגברים הוא מירוץ השליחים ל-4X400 מטר. בנשים, נקבל את גמר הריצה ל-5,000 מטר וגמר הריצה ל-1,500 מטר. בנוסף, צפוי גם גמר ידוי פטיש בנשים ו-100X4 מטר.

כדורסל

טורניר הכדורסל נכנס כבר לשלב חצי הגמר וזה הולך להיות מרתק. במשחק הראשון תפגוש אלופת אירופה ספרד את רוסיה ודיוויד בלאט כבר בשעה 19:00 שעון ישראל. מאוחר יותר בערב, 23:00 שעון ישראל, תתמודד נבחרת ארצות הברית שופעת הכוכבים מול ארגנטינה החזקה.

כדורגל

יממה לפני גמר הגברים, נקבל את משחק המדליות הראשון. דרום קוריאה, שהפסידה לברזיל בחצי הגמר, תפגוש את יפן, שאכזבה ונוצחה על ידי מקסיקו בחצי הגמר. המנצחת, כמעט מיותר לציין, תזכה במדליית ארד.

כדוריד

טורניר הכדוריד עד כה מתעלה לרמה גבוהה ומספק הרבה דרמות מרתקות. מחר נקבל את שני חצאי הגמר, שצפויים להיות לא פחות מרתקים. במשחק המוקדם, שייערך בשעה 19:00 שעון ישראל, תתמודד הונגריה מול שבדיה, כשהמשחק השני (22:30 שעון ישראל) יפגיש בין קרואטיה לצרפת.

כדורעף

גם טורניר הכדורעף מגיע לחצי הגמר ויפגיש בין ארבע הנבחרות החזקות ביותר בטורניר. בולגריה המצוינת תשחק מול רוסיה החזקה בשעה 17:00 שעון ישראל, בעוד ברזיל תפגוש את איטליה בשעה 21:30 שעון ישראל.

מאמן נבחרת רוסיה דיוויד בלאט. קובי אליהו
יצליח להפתיע את ספרד? בלאט/קובי אליהו

חמש ההמלצות שלנו:

גמר הקפיצה במוט - גברים

אמנם האלוף האולימפי סטיבן הוקר האוסטרלי לא נמצא בכושר טוב במיוחד, אבל גם כך צפוי לנו גמר נהדר בקפיצה למוט בגברים. הוקר יהיה שם, אבל גם אלוף אירופה הטרי רנו לאבילנה הצרפתי וסגנו ביורן אוטו הגרמני יהיו שם, כשרפאל הולצדפה הגרמני הצעיר ינסה להפתיע. הגרמני בן ה-22 עבר 5.65 מטר בניסיון ראשון במוקדמות וסיים ראשון. סטיבן לואיס הבריטי ינסה לתעל את תמיכת הקהל לטובתו האישית בגמר.

חצי גמר כדורסל גברים, ספרד - רוסיה

עם כל הכבוד למפגש המאוחר בין ארגנטינה לנבחרת המדהימה של ארצות הברית, נראה שהקרב האמיתי בחצי הגמר ייערך בין ספרד לרוסיה של דיוויד בלאט, משחק בו שתי הנבחרות חולמות על ניצחון שיבטיח להן לפחות מדליית כסף. הנבחרת של סרג'יו סקאריולו הפסידה כבר פעמיים בטורניר, אבל כשהיא באמת הייתה צריכה את הניצחון היא הצליחה לעמוד בציפיות ולגבור על צרפת המצוינת ברבע הגמר. מנגד, רוסיה נראתה טוב מול ליטא ברבע הגמר והפסידה רק פעם אחת בטורניר עד כה, לאוסטרליה, ותנסה להפתיע את אלופת אירופה הנהדרת.

חצי גמר כדוריד גברים, צרפת - קרואטיה

איזה משחק מרתק מצפה לנו בחצי גמר טורניר הכדוריד. צרפת, שזכתה במדליית הזהב בבייג'ינג 2008 והוסיפה ארבע זכיות באליפות העולם, תפגוש את קרואטיה המצוינת, שניצחה עד עכשיו בכל ששת המשחקים שלה בטורניר ונראתה פשוט נהדר. הקרואטים יהיו חייבים לקבל את איבן צ'ופיץ' הנהדר, שעד כה הוא מלך שערי הטורניר עם 41 שערים בשישה משחקים, בכושר מצוין.

חצי גמר כדורעף גברים, ברזיל - איטליה

איטליה הצליחה להדהים בחצי הגמר את ארצות הברית המצוינת ועכשיו צריכה להפתיע נבחרת נוספת ואולי לא פחות טובה בדמותה של ברזיל. ברבע הגמר כל המשחקים היו חד צדדיים לחלוטין, כשאף אחת מהנבחרות המפסידות לא מצליחות לזכות אפילו במערכה אחת ובחצי הגמר המשחקים צפויים להיות צמודים יותר. מעניין לראות האם איטליה תהיה מסוגלת להפתיע גם את ברזיל, אלופת העולם מ-2002, 2006 ו-2010 והאלופה האולימפית מ-2004 שזכתה במדליית כסף ב-2008.

חצי גמר כדורמים, מונטנגרו - קרואטיה

אין הרבה ענפי ספורט קשוחים יותר מכדורמים. אין הרבה יריבויות חמות ומרתקות כמו מונטנגרו וקרואטיה, שצפויות לספק אולי את המפגש המרתק ביותר בטורניר הכדורמים. מונטנגרו, מדינה קטנה ששולחת נבחרת כדורמים חזקה מאוד, תנסה לנצח את קרואטיה החזקה, כשבגמר ככל הנראה מצפה סרביה, שצריכה עוד קודם לכן לעבור את איטליה הטובה.

איבן צ'ופיץ' שחקן נבחרת קרואטיה כדוריד. רויטרס
יצליח לסחוב את קרואטיה לגמר? צ'ופיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully