וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה לאנגליה 71:58

9.8.2012 / 15:47

הנבחרת של בית הלחמי פתחה לא טוב את אליפות אירופה דרג ב' בסארייבו. רפי מנקו נפצע, איגור קולשוב קלע 15 נקודות

נבחרת הנוער של ישראל פתחה היום (חמישי) בצורה לא טובה את אליפות אירופה דרג ב' הנערכת בסארייבו, עם הפסד לנבחרת אנגליה 71:58. ישראל הייתה במשחק עד המחצית, אך במחצית השנייה לא שיחקה טוב, והייתה כבר בפיגור של 17 נקודות. הנבחרת רשמה מכה נוספת עם פציעתו של רפי מנקו, אחד השחקנים המשמעותיים כבר ברבע הראשון. ישראל תפגוש מחר (18:30) את נבחרת סקוטלנד. עד כה פתחו כל הנבחרת הצעירות של ישראל את משחקן הראשון עם הפסד.

ישראל פתחה בחמישייה עם נאור שרון, רפי מנקו, איגור קולשוב, אליאב אוחנון ועידן זלמנסון. ישראל הרבתה לאבד כדורים בפתיחה ואנגליה עלתה ל-11:16 אחרי 7 דקות. דקות טובות של איתי שגב החזירו את ישראל לפיגור מינימלי בסוף הרבע הראשון 19:18. האגנלים שלטו מתחת לסלים וברחו ליתרון 12 בתחילת הרבע השני, אלא שאז הגיע איגור קולשוב והחזיר שוב את ישראל למשחק ובמחצית יתרון אנגלי שעמד על 31:37.

המחצית השנייה נפתחה רע מאוד עבור ישראל ואנגליה ברחה שוב ל-31:43. ישראל ניסתה לחזור למשחק, אך משחק מפוזר גרם לאיבודי כדור והאנגלים ברחו ליתרון 16 לקראת סיום הרבע. עד סיום הרבע שמרו האנגלים על היתרון וירדו עם יתרון 46:61. ישראל לא הצליחה לחזור ברבע האחרון ובסיום הפסידה 71:58.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 15 ו-15 ריבאונדים, עידן זלמנסון 14 ו-12 ריבאונדים, איתי שגב 11, אליאב אוחנון 6, דניאל סיליין ונאור שרון 5 כל אחד, מקסים קיקוס 2. בלטו באנגליה: לוק נסלון 16 ו-9 ריבאונדים, דווין אוראיה ואליוט סנטנס 11 כל אחד.

המאמן אריאל בית הלחמי סיכם: "משחק לא טוב שלנו. איבדנו בתחילת המשחק את אדר בן עליזה ואת רפי מנקו שנפצע ומדובר בשני שחקני חמישייה. מאכזב ככה לפתוח אליפות אבל זה רק משחק ראשון וצריך להתעשת ולנצח מחר. יש עוד דרך ארוכה וזו רק תחילת האליפות".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully