וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "הרבה ינסו לקלקל לי את המסיבה"

הג'מייקני דרוך לקראת גמר ה-200, בו עשוי להפוך לאצן הראשון שזוכה בשתי הריצות היוקרתיות בשתי אולימפיאדות רצופות

יוסאין בולט עשוי לשבור הערב (חמישי) רקורד נוסף בדרך להפוך לאחד הספורטאים הגדולים בתולדות המשחקים האולימפיים. אם יזכה בזהב בגמר ה-200 מטר, יהפוך לאצן הראשון שזוכה בגמר 100 ו-200 מטרים בשתי אולימפיאדות רצופות. מי שינסה לשבש לו את התוכניות יהיה שוב בן ארצו יוהאן בלייק, שאף ניצח אותו בריצת ה-200 במבחנים הג'מייקנים. בולט נשמע דרוך למדי לקראת הריצה הערב.

"זה הולך להיות מירוץ קשה, הרבה אצנים יבואו כדי לקלקל את המסיבה", אמר בולט בהתייחס ליריביו. "צ'וראנדי מרטינה ו-וואלאס ספירמון יהיו מוכנים. כריסטוף למטר לא נראה טוב כל כך עד עכשיו, אבל הוא לוחם גדול".

בולט אף התייחס לחצי הגמר, בו ניצח בקלילות כשקבע 20.18 שניות, ולעובדה שינסה לשפר בגמר את שיאו האישי ב-200 מטר, העומד על 19.19. "רצתי אולי 90 מטרים בריצה הזאת, לא רציתי לדחוף את עצמי יותר מדי. יש בהחלט סיכוי שאצליח לשבור את השיא האישי שלי".

בן ארצו של בולט ויריבו הגדול לריצה, יוהאן בלייק, ירצה לשחזר את הניצחון על בולט מהמבחנים הג'מייקנים. "אני חושב שהייתי צריך לזכות ב-100 מטרים, אבל נחלשתי קצת לקראת הסיומת. אבל עכשיו, בריצת ה-200 מטר הכל יכול לקרות. כל מה שאני יכול להגיד הוא שיהיה מירוץ טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully