וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף הדיסקוס נשדד והעביר את הלילה בתחנת רכבת

הסיפור ההזוי של האולימפיאדה: רוברט הארטינג הגרמני איבד את האקרדיטציה ולא הורשה להיכנס לכפר הספורטאים האולימפי

עריכה: מיכאל ברגמן

צפו בניצחונו של הארטינג ובחגיגה הגדולה שלו (החל מ-2:24 - באדיבות ערוץ 1
עריכה: מיכאל ברגמן

זורק הדיסקוס הגרמני רוברט הארטינג, עמד שלשום (שלישי) בלילה במרכז אחת התמונות הגדולות של אולימפיאדת לונדון 2012. בזריקה החמישית והלפני אחרונה שלו בתחרות הגמר, השליך הארטינג את הדיסקוס ל-68.27 מטרים, מה שהעלה אותו למקום הראשון בצורה דרמטית והקנה לו את מדליית הזהב בתחרות.

את המאורע המשמח בחר הארטינג לחגוג, איך לומר, בטירוף. תחילה הוא רץ לכיוון היציעים, שם ישבו אוהדיו הגרמנים ואנשי המשלחת וקרע מולם את החולצה בסגנון ארנולד שוורצנגר בימיו הטובים. לאחר מכן הוא המשיך אל המשוכות, שעמדו במקומן לקראת גמר הנשים ודילג מעליהן בקלילות לא אופיינית לזורק דיסקוס.

כנראה שבאותם רגעי אושר, הארטינג ממש לא חלם שיעברו בקושי 24 שעות והוא יעמוד בעוד סיפור אולימפי ענק, הפעם מהצד הפחות סימפטי. את הלילה החולף, העביר הארטינג בשינה בתחנת הרכבת, זאת לאחר שהאקרדיטציה שלו נגנבה והוא לא יכול היה להוכיח את זהותו על מנת להיכנס אל הכפר האולימפי, בו משתכנים הספורטאים המתחרים באולימפיאדה.

"ניסיתי לשמח מספר אוהדי אתלטיקה ופתאום שדדו אותי! האקרדיטציה הלכה לאיבוד - אין כניסה", הוא צייץ. ל'בילד' הגרמני סיפר הארטינג כי הגנב לקח ממנו את כל הציוד בשעה שהוא חגג עם חבריו את הזכייה על סירה בנהר התמזה הלונדוני. זהות תחנת הרכבת בה בחר לישון הגרמני נותרה לא ידועה, אך למזלו הוא זכה לאקרדיטציה חדשה ויוכל להשתתף בטקס חלוקות המדליות שלו עצמו, הערב באצטדיון האולימפי.

אולימפיאדה לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully