וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק האסל סיכם בהפועל חולון

9.8.2012 / 14:03

הפורוורד (23, 2.03) שהצטיין במכללת אולד דומיניון, ושיחק אשתקד בקנטון מליגת הפיתוח,סיכם ויגיע לאולם הפחים

הפועל חולון סיכמה עם הפורוורד פרנק האסל ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA. בחולון סירבו הבוקר (חמישי) להגיב לידיעה, אך השחקן יהיה הזר השני בסגל, אחרי החתמתו של הפורוורד לורנס היל.

האסל (23, 2.03) הוא בוגר מכללת אולד דומיניון משנת 2011. את הפריצה המשמעותית שלו עשה השחקן רק בשנתו האחרונה במכללה כשרשם 15.1 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר מכן שיחק במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' והיה מלך הריבאונדים של המחנה. לאחר שלא נבחר בדראפט החליט לצאת לאירופה.

האסל חתם בתחילת העונה שעברה במדי קירימיזי מהליגה הטורקית הראשונה, אך לאחר זמן קצר עם סיום השביתה ב-NBA ניסה את מזלו בסן אנטוניו, ממנה נחתך לפני תחילת העונה. את המשך העונה העביר במדי קנטון מליגת הפיתוח בה שיחק 45 משחקים בסך הכל ורשם 10.2 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד האסל והיל החתימה עד כה הקבוצה של דן שמיר את זאק רוזן, שון דניאל, אופיר פרחי ואליאב מושיאשוילי, לצד שלומי הרוש ואלכס צ'רנוביץ' להם היה חוזה מהעונה שעברה.

בנוסף חולון סיכמה על הצטרפותה של רשת מזון הקמעונאית בפריסה ארצית "יינות ביתן" למערך נותני החסות של הקבוצה, הרשת בבעלותו של מר נחום ביתן תפרוס את חסותה על בית הספר לכדורסל של הפועל יונט חולון ,בית הספר שכבר כעת מונה 700 ילדים ובני נוער כשהצפי הוא להצטרפותם של עוד מספר מאות של ילדים ובני נוער.

עדכון ראשון: 10:44

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully