וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולו ג'ונס: "השוו אותי לקורניקובה, זה שובר את הלב"

האצנית האמריקאית היפה יצאה למלחמה בתקשורת בארצה, לאחר שספגה ביקורת: "צריך לתמוך בספורטאים האולימפים"

ארצות הברית חווה, כהרגלה יש לומר, אולימפיאדה מוצלחת. האמריקאים צוברים מדליות בכל ענף ובעיקר בשני מוקדי העניין המרכזיים: השחיה והאתלטיקה. אלא שלמרות החגיגה הגדולה, יש גם צרות בבית.

בימים האחרונים מתנהלת מלחמה גדולה בין אצנית המשוכות האמריקאית לולו ג'ונס, לתקשורת בארצה ובעיקר לעיתון "ניו יורק טיימס". ג'ונס נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות של האתלטיקה בארצו של הדוד סם, אבל היא לא ממש מספקת קבלות ואין לה אף מדליה מאולימפיאדה או אליפות עולם בריצה ל-100 מטר משוכות לנשים. גם הפעם ג'ונס נכשלה וסיימה רק רביעית בגמר.

ב"טיימס" החליטו שנמאס להם מהכוכבת ועוד לפני הגמר, שנערך שלשום (שלישי), הם פירסמו כתבה ארוכה בה נטען כי ג'ונס הפכה לכוכבת בשל יופיה האקזוטי ובשל קמפיין יחסי ציבור עצוב וציני שניהלה.

לולו כאמור, החליטה לא לשתוק ובתוכנית הבוקר של NBC היא יצאה להתקפה, תוך שהיא ממררת בבכי: "זה היה טירוף לכתוב דבר כזה לפני התחרות ועוד בארצות הברית. התקשורת צריכה לתמוך בספורטאים האולימפים ובמקום, היא קורעת אותי לחתיכות וזה שובר את הלב. אני מתאמנת שישה ימים בשבוע, ארבע שנים, בשביל ריצה של 12 שניות".

ג'ונס היפהפייה, שהופיעה לאחרונה על השער הנחשק של המגזין "טיים", נעלבה בעיקר מההשוואות שנערכו לקריירה שלה עם מקרי עבר: "הם אפילו לא עשו מחקר, הם קראו לי אנה קורניקובה של מסלול האתלטיקה. אני מחזיקה בשיא האמריקאי, גם באצטדיון וגם באולם וזכיתי פעמיים באליפות העולם באולם. נלחמתי בשביל המדינה שלי בכל הכוח וחבל שאני צריכה להתמודד עם שטויות כאלה עכשיו, כשאני גם ככה שבורה מההפסד".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully