וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו בתקצירי היום ה-12

רוסיה ובלאט עלו לחצי הגמר, סין חגגה מדליית זהב נוספת בטניס שולחן ובאתלטיקה שלטה ארצות הברית בצורה מרשימה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון
עריכה: מיכאל ברגמן

אז מה היה לנו ביום השנים עשר בלונדון?

בבוקר המשיכו תחרויות האתלטיקה, בעיקר מוקדמות, שם אנו זוכים לראות כמה מתחרים ומתחרות לא ברמה הגבוהה, כמו שרה עטאר הסעודית שהתקשתה לסיים את ריצת 800 המטרים.

מנגד גם כמה אתלטים טובים יותר השתתפו בבוקר כמו קסטר סמניה שעלתה בקלות לחצי גמר 800 המטרים.

הרבה תקוות היו ממשלחת השייט הישראלית לווימות', אך כגודל הציפיות כך גם האכזבות. המשלחת סיימה היום את הופעותיה עם עוד שני שיוטים בינוניים של צמד שייטות ה-470 ורד בוסקילה וגיל כהן.

טורניר הכדוריד האולימפי העביר היום הילוך, כשלא מעט משחקים דרמתיים נרשמו ובסיומם העפילו הונגריה, צרפת, שבדיה וקרואטיה לחצי הגמר.

גם בכדורעף שיחקו היום את משחקי רבע הגמר, כשבדרבי דרום אמריקאי חם הביסה ברזיל את ארגנטינה. ארצות הברית הופתעה מול איטליה, רוסיה לא התקשתה מול פולין ובולגריה ניצחה את גרמניה.

המדליה הישראלית תגיע אולי דווקא מנבחרת רוסיה בכדורסל, שם עלתה היום נבחרת רוסיה לחצי הגמר אחרי ניצחון על ליטא ותפגוש את ספרד שניצחה את צרפת. בדרבי הדרום אמריקאי ניצחה ארגנטינה את ברזיל.

בערב שוב חזרנו למסלול האתלטיקה לערב נפלא של חצאי גמרים וגמרים. יוסאין בולט דילג לגמר ה-200 מטר, בעוד ארצות הברית זכתה במדליות זהב ב-110 מטר משוכות גברים, 200 מטר נשים וקפיצה לרוחק לנשים.

במנה האחרונה בתפריט היום נפגשה נבחרת החלומות של ארצות הברית מול אוסטרליה, ואמנם לא טיילה לחצי הגמר, אך הגיעה לשם ותפגוש את ארגנטינה.
אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully