וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "אכזבתי את עצמי, ציפיתי ליותר"

התמעמל נחת בישראל אחרי שסיים שישי בגמר הקרקע: "הכישלון שלי, לא יודע מה קרה למשלחת". ההמשך? "עדיין לא בשיא שלי"

מגד גוזני

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

המתעמל אלכס שטילוב שב הלילה (רביעי) לישראל לאחר ההופעה באולימפיאדה וזכה לקבלת פנים חמה, עם שלטי תמיכה ולא מעט חום מהאנשים שחיכו לה בשדה התעופה. שטילוב, אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה, חזר מאוכזב לאחר שסיים רק שישי בגמר תרגיל הקרקע, החזק שלו. המתעמל העפיל גם לגמר הקרב רב שם סיים במקום ה-12.

"חזרנו הביתה, היה מצוין פרט לגמר הקרקע", אמר עם הנחיתה. "סיימתי מקום שישי שזה מקום מכובד, אבל ציפיתי ליותר. אין מה לעשות, לפעמים מפסידים. ברור שאני מאוכזב כי לא רציתי לחזור ככה הביתה. רציתי לחזור עם מדליה, אבל זה הספורט - יש רק שלושה מנצחים ולא הייתי ביניהם. אני שמח שהצלחתי לעלות לשני גמרים, אבל המטרה שלי הייתה להביא מדליה ולצערי לא הבאתי. מפה אמשיך הלאה. כרגע אקח מנוחה קצרה ואז אמשיך להתאמן יותר חזק לקראת ריו".

על כישלון המשלחת הישראלית בלונדון אמר: "אכזבתי את עצמי טיפה ואני לא משווה את עצמי לספורטאים אחרים. הישגים שלי הם הישגים שלי והכישלון שלי הוא שלי. אין לי הסברים מה קרה למשלחת, אבל התחרות קשה והיריבים חזקים. הם לא נחו ארבע שנים אלא התאמנו חזק מאוד והשקיעו. לא פשוט לנצח והפעם חזרנו בלי מדליה".

על ההמשך אמר: "משמח אותי לראות את האנשים וזה נותן לי מוטיבציה. בשנים האחרונות מאז בייג'ינג אני רק בעלייה. אני מרגיש שאני לא בשיא שלי. בשנה הבאה יש אליפות אירופה ונראה איך אני אסתדר".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully