וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס קאפ: אנדי מארי עלה בקלות לסיבוב השלישי

שלושה ימים אחרי הזכייה במדליית הזהב, הצליח הבריטי לנצח 1:6, 3:6 את ציפולה. גם ברדיך ניצח. צונגה הודח ע"י שארדי

רק לפני שלושה ימים הצליח אנדי מארי לזכות בטורניר האולימפי לעיני 15 אלף צופים במגרש המרכזי בווימבלדון לאחר ניצחון ענק על רוג'ר פדרר בגמר והערב (רביעי) נכנס הבריטי לעניינים כבר בטורניר רוג'רס קאפ בוואנקובר, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. מארי, המדורג שני בטורניר עקב היעדרותם של פדרר ונדאל, פתח מצוין את הטורניר עם ניצחון 1:6, 3:6 על פלביו ציפולה האיטלקי. מארי עלה לסיבוב השלישי, שם ישחק נגד מילוש ראוניץ' הקנדי (16), שניצח בסיבוב השני את ויקטור טרויצקי.

גם תומאש ברדיך (4), שאכזב מאוד בווימבלדון ובטורניר האולימפי לאחר שהודח בשניהם כבר בסיבוב הראשון, הצליח לנצח ולעלות לסיבוב השלישי עם 7:6 (10), 4:6, 4:6 על ז'וליאן בנטו הצרפתי. הצ'כי המצוין ישחק בסיבוב השלישי נגד רישאר גאסקה הצרפתי (14), שניצח 3:6, 5:7 את מיכאיל קוקושקין. הפתעה גדולה שהתרחשה הערב גם הגיע מכיוונו של טניסאי צרפתי, ג'ו ווילפריד צונגה. המדורג שלישי בטורניר הפסיד 6:4, 7:6 (4) לבן ארצו ז'רמי שארדי, שיפגוש בסיבוב השלישי את מרסל גרנולר הספרדי שגבר על פלוריאן מאייר הגרמני (15).

גם חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (6) סיים את דרכו בטורניר כבר בסיבוב השני לאחר שהפסיד 6:4, 7:6 (5) לראדק סטפאנק הצ'כי הוותיק, שיפגוש את המנצח בין טומי האס לז'יל סימון. פיליפ קולשרייבר הגרמני (12) הצליח לנצח בקלות 2:6, 2:6 את פאביו פוניני האיטלקי וגם ינקו טיפסרביץ' (5) עשה את שלו עם 6:7 (2), 4:6 על מיכאיל יוז'ני הרוסי. מארין צ'יליץ' (10) ניצח 5:7, 3:6 את מרכוס בגדאטיס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully