וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל בלונדון: ארצות הברית בחצי הגמר

האמריקאים לא הרשימו מול אוסטרליה, אבל דקות טובות בסיום הספיקו ל-86:119 קליל. 20 לבריאנט, טריפל דאבל ללברון

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון
עריכה: מיכאל ברגמן

ספרד, רוסיה וארגנטינה כבר העפילו לחצי גמר הטורניר האולימפי, והכרטיס הרביעי והאחרון למעמד הנכסף הולך לארצות הברית שדרסה ללא תנאי 86:119 את אוסטרליה. האמריקאים לא נתקלו בבעיות מיוחדות מול ה"בומרס" החביבים, אבל ההפרש מעט משקר. רק בשלהי הרבע הרביעי כשהחבורה של מייק ששבסקי קצת לחצה על הדוושה והאוסטרלים התייאשו והתעייפו, הפער צמח לגבהים אליהם התרגלנו בטורניר.

האמריקאים, כמעט כרגיל במשחקים האחרונים, פתחו את המשחק בצורה איטית ושוב הראו כי למרות שלב הבתים המצוין, יש להם לא מעט חולשות. אחרי רבע ראשון יחסית צמוד, דרון וויליאמס השתלט על המשחק וההפרש הפך דו ספרתי. האוסטרלים עשו קולות של קאמבק ברבע השלישי, אבל אז נכנס קובי בריאנט לעניינים, הפציץ מכל טווח וסגר את הסיפור יחד עם לברון ג'יימס שסיים עם טריפל דאבל נהדר. ארצות הברית בעוד ערב של כדורסל מבולגן עם 46 זריקות מחוץ לקשת, עולה לחצי הגמר לעוד מפגש עם ארגנטינה.

שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס מול שחקן נבחרת אוסטרליה מאט נילסן. Charles Krupa, AP
הכל ערוך מוכן להעפלה לחצי הגמר. לברון מול נילסן/AP, Charles Krupa

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מייק ששבסקי העלה את החמישיה הקבועה שלו עם כריס פול, קובי בריאנט, לברון ג'יימס, קווין דוראנט וטייסון צ'נדלר, שעם אלי-הופ טיפוסי קבע 0:5 מהיר לפייבוריטית, אך פאטי מילס צלף מחוץ לקשת והעלה את האוסטרלים ל-5:8. כרמלו אנתוני עלה מהספסל וכרגיל נתן דחיפה לארצות הברית עם ריצת 0:7 מהירה שהעלתה אותם ל-12:19. הרבע הראשון הסתיים ב-21:28 לאמריקאיים, שהתגבר על 10 נקודות של מילס החביב.

רבע שני:

דוראנט פתח עם שלשה מהירה וטיפוסית, דרון וויליאמס הוסיף שלוש נקודות מהקו, והיתרון האמריקאי עלה ל-22:34. קובי בריאנט החטיא מספר זריקות ובראד ניולי הצליח להשאיר את אוסטרליה קרובה יחסית, כשצימק ל-42:34. אלא שוויליאמס השתלט לגמרי על המשחק בהתקפה ואף עזר לעצור את פאטי מילס בהגנה, ואל חדרי ההלבשה ירדה ארצות הברית כשהיא מוליכה 42:56.

רבע שלישי:

אוסטרליה פתחה עם ריצת 0:11 מדהימה שכללה שתי שלשות גדולות של ג'ו אינגלס, ווצימקה ל-56:53 בלבד. אלא שהאמריקאים לא התרשמו מקולות הקאמבק ובריאנט נכנס למשחק ברגע הנכון עם שתי שלשות רצופות (סלי שדה ראשונים שלו במשחק) שקבע 58:70. וויליאמס אמנם החטיא שלשה מטורפת עם הבאזר, אבל הרבע הסתיים בשוויון והדרים טים שמרו על פער 14, 70:84.

רבע רביעי:

ארצות הברית המשיכה עם החמישייה השנייה, שסגרה את הרבע הקודם. כריס פול ניהל משחק התקפות ארוכות עם הפצצות ממרחק. שלשה של וויליאמס העלתה ל-75:90. בריאנט חזר לפרקט ומיד ארבע שלושת רצופות והדרים טים החלו בדריסה. עוד שתיים של דוראנט העלו את ההפרש ל-27, ארבע דקות לסיום. ההפרש עוד המשיך לצמוח עד 86:119 בסיום. היריבה הבאה: ארגנטינה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

סטטיסטיקה

קלעו לארצות הברית: קובי בריאנט 20 (6 מ-10 ל-3), דרון וויליאמס 18, כרמלו אנתוני 17, קווין דוראנט 14, לברון ג'יימס 11 (14 ריבאונדים, 11 אסיסטים), קווין לאב 10, כריס פול וג'יימס הארדן 7 כל אחד, טייסון צ'נדלר וראסל ווסטברוק 6 כל אחד, אינדרה איגודאלה 3, אנתוני דייויס שיחק ולא קלע.

קלעו לאוסטרליה: פאתי מילס 26, ג'ו אינגלס 19 (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דייויד אנדרסן 11, בראד ניולי 10, מתיו נילסן 5 ודייויד בארלו 5 כל אחד, ארון ביינס 4, מתיו דלבדובה 3, מארק וורתינגטון 2, אלכס מאריץ' 1.

שחקן נבחרת ארצות הברית טייסון צ'נדלר מטביע מול אוסטרליה. רויטרס
שולט בצבע. צ'נדלר מטביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully