וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטוטיס קזמורה: "רוסיה יכולה לנצח גם את ארה"ב"

מאמן נבחרת ליטא החמיא לרוסיה ולבלאט על העליה לחצי הגמר. גם הישראלי מאושר: "תמיד אני מייצג גם את ישראל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לעת עתה, נדמה כאילו הישראלי שהכי קרוב להשיג מדליה אולימפית הוא דווקא דיוויד בלאט. מאמן מכבי תל אביב הוליך הערב (רביעי) את נבחרת רוסיה להישג נפלא נוסף, כאשר גבר על ליטא 74:83 והעפיל לחצי גמר הטורניר האולימפי. בשלב הבא תמתין לבלאט אלופת אירופה המכהנת, ספרד האימתנית, אך כבר פעמים רבות הוכח כי אסור לזלזל ברוסיה.

"מאוד אשמח לזכות במדליה ולהיות חלק מההיסטוריה של הכדורסל הרוסי", אמר בלאט בסיום, והצטנע, כהרגלו, כשנשאל על מפגש אפשרי עם ארצות הברית בגמר: "אני לא חושב שאנחנו חזקים כמו נבחרות אחרות, אנחנו פשוט מבצעים דברים שמאפשרים לנו להראות שהשלם גדול מסך חלקיו". על המשחק הערב אמר המאמן הישראלי: "זה היה קרב אגרוף. אני שמח שהצלחנו לנצח בנקודות. זה לא היה נוק-אאוט", ואילו על המפגש הצפוי עם ספרד בחצי הגמר אמר: "הוא חזקים מאיתנו על הנייר, אבל אנחנו הולכים לשחק על הפרקט ולא במחברת".

"זו נבחרת כל כך אהובה, שחקנים כל כך אהובים, ויש גם כדורסל טוב, מהנה ואטרקטיבי, וזה כבוד גדול מאוד שאני זה שעובד בראש המערכת", הוסיף בלאט. "אנחנו עוד רחוקים ממדליה. יכול מאוד להיות שלא נשיג מדליה, אבל את כל מה שהיינו צריכים לעשות, עשינו. עשינו את הדרך הכי נכונה לכאן ואני מאוד גאה בזה. גם כמאמן נבחרת רוסיה וגם כמאמן מכבי תל אביב תמיד אמרתי שאני מייצג את מדינת ישראל, ואני משתדל לעמוד במשימה הזו בכבוד".

בצד השני, מאמן ליטא קסטוטיס קזמורה החמיא לרוסים וטען כי הם מסוגלים להגיע לגמר ולנצח את נבחרת ארצות הברית: "ארצות הברית נהדרת, יש לה הרבה כישרון. צריך לשחק נגדם מאוד חכם, להיות אגרסיביים ומרוכזים, אבל רוסיה היא נבחרת טקטית וחזקה. הם יכולים לעשות לאמריקאים צרות, אני חושב שהם יכולים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully