וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בלונדון: ערב של גמרים גדולים

בולט ובלייק צפויים להיפגש בגמר ה-200, יפן וארה"ב יתחרו על זהב בגמר כדורגל הנשים. מדליות יחולקו גם בבור המשולשת

היום ה-13 של המשחקים האולימפיים בלונדון יגיע מחר (חמישי), ומבטיח להיות מרתק מתמיד. הנה כמה דברים לשים אליהם לב:

אתלטיקה

מלכת הספורט תחלק ביום חמישי ארבע מדליות זהב נוספות, בעוד יום מרתק על הנייר באצטדיון. יוסאין בולט ויוהאן בלייק יתחרו על התואר ב-200 מטר, האמריקאים ינסו להשתלט על בור הקפיצות בגמר משולשת גברים, והקרב 10 יגיע לסיום. אצל הנשים יתקיים גמר אחד: בזריקת כידון. שווה לעקוב גם אחרי הסיבובים המוקדמים ב-4X100 נשים, שיחלו סביב השעה 22:20 בערב.

אגרוף

זירת האגרוף בלונדון תעשה ביום חמישי היסטוריה עם שלוש נשים ראשונות שזוכות במדליות זהב אולימפיות באגרוף - מקצוע בו משתתפות נשים לראשונה במשחקים הנוכחיים. הבריטים מחזיקים אצבעות לניקולה אדמס שתפגוש את רן קנקאן הסינית בגמר עד 51 ק"ג, קייטי טיילור האירית וסופיה אוצ'יגבה הרוסיה תתעמתנה בקרב עד 60 ק"ג והגמר עד 75 ק"ג יפגיש בין נאדזדה טורלופובה מרוסיה לקלריסה שילדס מארה"ב.

כדורגל

גמר הנשים הגדול יפגיש פעם נוספת את ארצות הברית ויפן (21:45), ממש כמו בגמר אליפות העולם האחרונה. עוד קודם לכן, קנדה, שנתנה לאמריקאיות פייט ענק בחצי הגמר, תקווה להסתפק בזכיה במדליית הארד כשתפגוש את צרפת (15:00).

כדורסל

חצאי גמר הנשים ייצאו לדרך: במשחק הראשון תפגוש הפייבוריטית הברורה לזהב, ארצות הברית, את אוסטרליה הסימפטית (19:00), בעוד לאחר מכן שתי הנבחרות שהעפילו ממש בשניות האחרונות לארבע האחרונות, צרפת ורוסיה, יתעמתו ביניהן על ההעפלה לגמר (23:00).

חמש ההמלצות שלנו

18:15 - בפינה אחת נאדזדה טורלופובה בת ה-33, בפינה השנייה קלריסה שילדס בת ה-17. גמר האגרוף במשקל עד 75 ק"ג נשים יהיה גם מאבק של דורות. האחת עדיין בבית הספר, השנייה נשואה פלוס אחד. מעניין מי תזכה לעמוד בראש הפודיום.

21:45 - נבחרת הכדורגל של ארצות הברית היא האימפריה הגדולה של המשחקים האולימפיים אחרי זכייה ב-1996, 2004 ו-2008. אלא שהיום יש נבחרת חדשה שקוראת תיגר על אבי וומבך וחברותיה, נבחרת יפן. לפני שנה הנבחרת האסייתית ניצחה את ארה"ב בפנדלים בגמר אליפות העולם וביום חמישי שתי הנבחרות תפגשנה לעוד קרב גדול על תואר עולמי.

22:00 - קצת אחרי שנבחרת הכדורגל של בנות ארה"ב תעלה למשחק על הזהב, תעשנה זאת גם שחקניות הכדורמים של הפסים והכוכבים. אחרי שהפסידו בגמר ב-2008, האמריקאיות רוצות לתקן ומולן תתייצב נבחרת ספרד המפתיעה, שבהופעה הראשונה שלה במשחקים האולימפיים העפילה לגמר. שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים ואז המשחק הסתיים ב-9:9. הפעם תהיה הכרעה.

22:55 - אחרי הגמר המשוגע בריצה ל-100 מטר והתוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה מצידו של יוסאין בולט הגדול, מותר לצפות לגמר גדול גם ב-200 מטר. הג'מייקני הנפלא שוב יהיה שם, יוהאן בלייק עוד פעם ינסה לערער על ההגמוניה של בן ארצו, כריסטוף למייטרה הצרפתי יבקש להביא מדליה לאירופה. יהיה מרתק.

23:00 - עמנואל רגו ואליסון קרוטי הברזילאים פגשו את יונאס רקרמאן ויוליוס ברינק הגרמנים בחצי גמר אליפות העולם בכדורעף חופים בשנה שעברה וניצחו אותם בשתי מערכות חלקות, בדרך לזכייה בטורניר כולו. ביום חמישי הם יפגשו אותם שוב, כשהפעם על הפרק עומדת מדליית זהב אולימפית. המאזן וגם הניסיון, בעיקר של רגו בן ה-39, שזכה בזהב אולימפי ב-2004 ובארד ב-2008, מציבים את הברזילאים כפייבוריטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully