וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הונגריה הפתיעה את איסלנד בדרך לחצי הגמר

ההונגרים הפתיעו 33:34 את הסקנדינבים. שבדיה ניצחה 22:24 את דנמרק, צרפת-ספרד 22:23, קרואטיה-טוניסיה 23:25

רבע גמר טורניר הכדוריד האולימפי סיפק לנו ארבע דרמות גדולות, משחקים צמודים מאוד וגם הפתעה אחת ענקית. הונגריה הצליחה להפתיע את איסלנד, שבדיה גברה על דנמרק בדרבי סקנדינבי לוהט, צרפת ניצחה את ספרד וקרואטיה הסתדרה עם טוניסיה. היה חם. חם מאוד.

שחקני נבחרת הונגריה, גרגלי הרסאני. רויטרס
איזה ניצחון מפתיע. שחקני הונגריה חוגגים/רויטרס

הונגריה - איסלנד 33:34

הנבחרת הסקנדינבית הגיעה לרבע הגמר לאחר שסיימה את שלב הבתים בצורה מושלמת עם חמישה ניצחונות ויחס שערים של +35. מנגד, הונגריה הגיעה רק לאחר שהבטיחה את הכרטיס לרבע הגמר במחזור האחרון וסיימה במקום הרביעי בבית ב'. אבל מה כל זה משנה בדיוק?

הונגריה הצליחה להדהים את איסלנד 33:34 לאחר דרמה גדולה ושתי הארכות בדרך למפגש מול שבדיה או דנמרק ברבע הגמר. הונגריה פתחה מצוין והובילה 12:16 במחצית הראשונה, אך איסלנד הצליחה לחזור למשחק ולכפות הארכה עם 27:27. גם ההארכה הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-30:30, כשגם אחרי שתי הארכות הצליחו ההונגרים לנצח בנקודה אחת בלבד. לאסלו נאגי, שחקן ברצלונה המצוין, הוביל את ההונגרים עם תשעה שערים, סנורי סטיין גודיונסון המצוין הוביל את איסלנד עם שמונה שערים שלא עזרו לה להימנע מהפסד. הונגריה תפגוש את שבדיה בחצי הגמר.

וויליאם אקאמבריי שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
איזה שער דרמטי. אקאמבריי/רויטרס

צרפת - ספרד 22:23

האלופה מבייג'ינג הצליחה להישאר בטורניר ולעלות לחצי הגמר לאחר ניצחון סופר דרמטי על ספרד, שזכתה במדליית ארד בבייג'ינג ב-2008. גם כאן קיבלנו דרמה ענקית, כשבסופה הצליח וויליאם אקאמבריי ממונפלייה לכבוש שער ניצחון שנייה אחת לסיום המשחק ולסדר לנבחרת שלו כרטיס לחצי הגמר ולמפגש מול המנצחת בין קרואטיה לטוניסיה. אקאמבריי גם הוביל את כובשי צרפת עם שבעה שערים.

דווקא ספרד הייתה זאת שפתחה מצוין ועלתה ל-2:7 מהיר, אבל צרפת הצליחה להתעשת מהר וירדה למחצית בפיגור 12:9 בלבד. הדרמה נמשכה כאמור גם במחצית השנייה והקאמבק של צרפת נמשך כשאקאמבריי כובש כאמור את שער הניצחון, שנייה אחת לפני הסיום עם שער משישה מטר.

פרדריק פטרסן שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
ניצחון ענק. פטרסן/רויטרס

שבדיה - דנמרק 22:24

אם הדרמות המוקדמות לא הספיקו לכם, אז גם הדרבי הסקנדינבי החם ברבע הגמר סיפק מותחן ענק, משחק צמוד ופרידה מאלופת אירופה. שבדיה ניצחה 22:24 את דנמרק בדרך לחצי הגמר. דאליבור דודר הוביל את השבדים עם שישה שערים, האנס לינדברג הצטיין בדנמרק עם שישה שערים. שבדיה תתמודד מול הונגריה בחצי הגמר.

המשחק עצמו היה צמוד מאוד, כששבדיה מצליחה להגדיל כל פעם את הפער במעט (+3 היה הגבוה ביותר) ודנמרק חוזרת. בסופו של דבר, הגיעו שני שערים של ניקלאס אקברג לפני הסיום והחמצה של מיקל האנסן הדני המצוין, והשבדים חגגו 22:24 ענק מבחינתם.

דומאגוי דובניאק שחקן נבחרת קרואטיה כדוריד. רויטרס
אין ארוחות חינם ברבע הגמר. דובניאק/רויטרס

קרואטיה - טוניסיה 23:25

גם המשחק שעל הנייר נראה כמו הכי חד צדדי ברבע הגמר התפתח לכדי קרב צמוד. קרואטיה, שהגיעה כפייבוריטית ברורה אחרי שסיימה במאזן מושלם את הבית עם חמישה ניצחונות, ניצחה 23:25 את טוניסיה שהצליחה להישאר במשחק כמעט עד הרגע האחרון. איבן צ'ופיץ' הנהדר הוביל את קרואטיה עם שמונה שערים, קאמל אלואיני ו-וואל ז'אלו כבשו ארבעה שערים כל אחד בטוניסיה.

טוניסיה פתחה את המשחק בצורה נהדרת והובילה 10:12 מעט לפני הירידה למחצית לאחר שער של אלואיני, כשצ'ופיץ' מצליח לצמק מעט. אלא שקרואטיה חזרה למחצית השנייה בצורה אחרת לגמרי ורצה כל הדרך עד 14:18 עם שער של בלאז'נקו לאקוביץ'. קרואטיה המשיכה לברוח והובילה 19:24, שש דקות וחצי לסיום המשחק, שם הורידה הילוך ובסופו של דבר טוניסיה הצליחה לצמק עד 23:25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully