וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: סמניה עלתה בקלות לחצי הגמר ב-800 מ'

הרצה מדרום אפריקה השיגה את הזמן השלישי בטיבו. מו פראח השיג את המקום בגמר ל-5,000 מטר עם 13:26.00 במוקדמות

במרכז תחרויות האתלטיקה שנערכו היום (רביעי) התקיימו המוקדמות ל-5,000 מטר לגברים. מו פראח, שהפתיע וזכה במדליית הזהב בריצה למרחק הכפול, השיג כמובן את המקום בגמר שיתקיים ביום שישי אחרי שהוא סיים רק עם הזמן ה-15 בטיבו, ועצר את השעון על 13:26.00 דקות. ברנרד לגאט האמריקאי, שזכה במדליית הכסף באליפות העולם לפני שנה, עלה מהמקום הרביעי עם 13:15.45 דקות.

עוד תחרות שלא מעט עיניים נשואות אליה היא הריצה ל-800 מטר לנשים. אחרי הסערה הגדולה שחוללה קסטר סמניה באליפות העולם לפני שלוש שנים, הרצה שעברה בדיקות לגבי מיניותה הבטיחה שהיא תשים את הוויכוח לגביה בצד, ותתמקד בניסיון להשיג את מדליית הזהב. סמניה הבטיחה בקלות את מקומה בחצי הגמר שיתקיים מחר בערב וסיימה עם זמן של 2:00.71 דקות. אליסיה ג'ונסון מונטנו השיגה את הזמן הטוב ביותר במוקדמות (2:00.47 דקות).

היום נערכו גם מוקדמות תחרות הקפיצה במוט לגברים, כאשר שני קופצים בלבד עברו 5.65 מטר. מדובר ברפאל הולזדפה, שעבר את הרף כבר בניסיון הראשון, מה שהספיק לו לעלות לגמר מהמקום הראשון. רנו לאבליני הצרפתי, שזכה באליפות אירופה האחרונה בהלסינקי, קפץ גם הוא 5.65, והשיג את המקום בגמר, שיתקיים ביום שישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully