וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקילה וכהן סיימו במקום ה-15 בדירוג הכללי

שייטות ה-470 סיימו את דרכן בלונדון ולא העפילו לשיוט המדליות, לאחר שסיימו את שני השיוטים האחרונים במקומות 12 ו-17

יממה בלבד לאחר שהמתחרה הישראלית הבכירה בשייט, לי קורזיץ, רשמה שיוט מדליות חלש ומאכזב במיוחד וסיימה ללא מדליה, גם צמד הישראליות ורד בוסקילה וגילי כהן סיימו את דרכן בלונדון. צמד הישראליות דורגו עם תחילת היום (רביעי) במקום ה-12 בדירוג הכללי עם סיכוי להשתתף בשיוט המדליות, אך סיימו את שני השיוטים האחרונים במקום ה-12 וה-17, ירדו למקום ה-15 בדירוג הכללי ובכך לא העפילו גם לשיוט המדליות.

השייטות החלו את השיוט התשיעי ועברו את המצוף הראשון במקום ה-10 וחלפו על פני המצוף השני כשהם יורדות שתי מקומות בדירוג למקום ה-12. במצוף השלישי בוסקילה וכהן התדרדרו עד למקום ה-17, מרחק 2:12 דקות מהמוליכות הסיניות וואנג ו-הוואנג, כשלאחר המצוף הרביעי דורגו במקום ה-18 בלבד. לאחר המצוף החמישי הצליחו הישראליות להתקדם למקום ה-12, בו סיימו גם השיוט כולו. בעקבות זאת, הן ירדו למקום ה-13 בדירוג הכללי.

גם הזינוק לשיוט העשירי לא היה טוב מבחינת הישראליות, שדורגו במקום ה-11 לאחר המצוף הראשון וירדו למקום ה-12 לאחר שעברו את המצוף השני. בהמשך, הישראליות ירדו למקום ה-17 במצוף השלישי ולמקום ה-18 לאחר המצוף הרביעי. לאחר המצוף החמישי והאחרון לפני הפיניש הן עלו שוב למקום ה-17, בו סיימו את השיוט כולו.

עדכון ראשון: 15:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully