וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "ננסה לעשות את הבלתי ייאמן"

בני יהודה המריאה ליוון לגומלין הליגה האירופית נגד פאוק, אביב חדד, שיחזור להרכב: "אם לא היה סיכוי, לא היינו נוסעים לשם"

ברני ארדוב

צפו בתגובות אחרי המשחק נגד מכבי נתניה

בני יהודה המריאה הבוקר (רביעי) לאיסטנבול ומשם תמשיך לסלוניקי לקראת משחק הגומלין נגד פאוק סלוניקי במסגרת גומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. כזכור, בשבוע שעבר נוצחו הזהובים 2:0 במשחק הראשון שנערך ברמת גן, כך שהסיכוי לעבור שלב לא גבוה.

דרור קשטן יחסר את הבלם דן מורי, שהמריא למבחנים בויטסה ארנהיים, כשלעומתו צפוי לחזור להרכב הבלם אביב חדד שסיים עונש הרחקה. על פי התרגול הטקטי, נראה שחסן אבו זייד ישוב להרכב במקומו של ניר נחום, כאשר ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישתפו פעולה בחלק הקדמי. עבור אנדלובו זה עשוי להיות משחקו האחרון במדים הכתומים, שכן הוא צפוי לעבור בקרוב מאוד למכבי חיפה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט.

מרינקוביץ' יהיה תחת מעקב מיוחד של היוונים שמעוניינים לצרפו לשורותיהם. עוזר המאמן של פאוק, הסרבי מיודראג מדאן מכיר את מרינקוביץ' מסרביה והוא זה שהמליץ למאמן פאוק גיורגוס דוניס על החתמת הקשר. מרינקוביץ' קיבל פנייה בימים האחרונים דרך סוכן יווני שאמר לו כי בצוות המקצועי של פאוק התרשמו ממנו מאוד במשחק הראשון בין הקבוצות, ואף ביקשו דיסק של המשחק נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו מיום ראשון. בשלב זה עדיין לא נעשתה פנייה רשמית של היוונים לבני יהודה, והמהלך הזה אמור להיעשות לאחר הגומלין. לוואלה! ספורט נודע כי לפני כשבועיים העבירה קבוצת לאס פלמאס מהליגה השנייה בספרד הצעה רשמית עבור מרינקוביץ', אולם הסכום שנקבו בו בבני יהודה היה גבוה מדי עבור הספרדים ולכן העסקה נפלה.

לקראת יציאת הקבוצה לגומלין, נשאל שוער הקבוצה דלה איינוגבה האם המשימה אפשרית, והשיב: "זו שאלה טובה האם נוכל לעשות את זה ולנצח. אני מאמין שזה גם יקרה. פאוק סלוניקי קבוצה גדולה וננסה להגיע כמו אריות ולעשות את הבלתי יאמן. הכל אפשרי בכדורגל, אני חושב שזה אפשרי שכן נגיע לשלב הבא, הכל באמונה. כמו שלפני כל עונה אנחנו רוצים להתקדם עוד צעד, אז גם לפני העונה הזו ובכלל אנחנו רוצים להתקדם". השוער התייחס גם לשינויים הרבים בסגל הקבוצה, והוסיף: "הרבה שחקנים עוזבים ויביאו שחקנים חדשים. הכי חשוב שנשים לנו מטרה ונכוון אליה. אם נעשה את זה ונעמיד לנו מטרה, נעשה הכל בכדי להגיע אליה ואני מאמין שגם העונה נצליח לעשות את זה".

הבלם אביב חדד הוסיף: "אנחנו מגיעים בתוצאה שהיא מאוד לרעתנו, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר, והכל פתוח. יש סיכוי. אם לא היה סיכוי, לא היינו נוסעים לשם. פאוק סלוניקי קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו נעשה את המקסימום. אנחנו לא מתרגשים מהקהל מסביב, ואם נעשה את הבלתי יאמן, נהיה מאוד שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully