וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי סטוטס מונה למאמן פורטלנד

סטוטס ששימש בארבע העונות האחרונות כעוזר מאמן בדאלאס יאמן את הבלייזרס והצהיר: "המטרה הסופית שלנו היא אליפות"

זמנים קשים עברו על פורטלנד בעונה החולפת, כשלא הצליחה להעפיל לפלייאוף וכעת היא מנסה לצאת לדרך חדשה, כשהודיעה היום (שלישי) על צירופו של טרי סטוטס כמאמנה החדש. הבלייזרס פיטרו במהלך העונה החולפת את המאמן נייט מקמילן, ששימש כמאמן מאז שנת 2005. מי שירש את מקומו עד תום העונה החולפת קיילב קנאלס, שאף היה מועמד להמשיך ולאמן את הבלייזרס בעונה הקרובה, אולם הפסיד את המשרה לסטוטס.

סטוטס, בן 54, שימש כמאמן ראשי במילווקי, אותה הוביל לפלייאוף ב-2006, ולפני כן אימן את אטלנטה החל משנת 2002. סטוטס שימש בארבע השנים האחרונות עוזרו של ריק קרלייל, מאמן דאלאס מאבריקס, והיה שותף לזכייה של המאבס באליפות ב-2011.

"אני מאוד שמח להיות חלק משושלת עם היסטוריה גדולה, בעיר יפהפיה", אמר סטוטס לאחר חתימתו. "אני כבר מחכה לעבוד קשה עם ניל אולשי (ג'נרל מנג'ר הקבוצה) והמטרה הסופית שלנו היא להביא אליפות נוספת לפורטלנד", הצהיר.

"טרי הוא אחד ממומחי ההתקפה הגדולים שיש ב-NBA, יש לו ניסיון עם כמה וכמה ארגונים והיה לו חלק חשוב מאוד בזכייה של דאלאס באליפות", החמיא אולשי למאמנו החדש.

סטוטס יקבל לידיו את הקבוצה, שעד לפני כמה שנים הייתה אמורה להיות מובילה בליגה, אך פציעות חוזרות ונשנות של ברנדון רוי וגרג אודן שינו לחלוטין את התוכניות. השחקנים המובילים בקבוצה בעונה הקרובה אמורים להיות הפורוורד המצוין למרכוס אולרידג' וניקולא באטום הצרפתי, שחתם זה לא מכבר על הארכת חוזהו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully