וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ומקסיקו עלו לגמר טורניר הכדורגל האולימפי

דמיאו כבש צמד והסלסאו הביסו את דרום קוריאה 0:3. מקסיקו נחלצה מפיגור בדרך ל-1:3 על יפן. הגמר ביום שבת ב-17:00

ערוץ 1 - אולימפיאדה

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
תקציר: מיכאל ברגמן

ברזיל ומקסיקו תפגשנה בגמר טורניר הכדורגל האולימפי שיתקיים ביום שבת הקרוב בשעה 17:00 באצטדיון וומבלי, כך נקבע הערב (שלישי) בתום משחקי חצי הגמר. מקסיקו הייתה לראשונה שעולה למעמד המחייב אחרי ניצחון 1:3 על יפן, ומאוחר ויתר הסלסאו גברו על דרום קוריאה. שתי הנבחרות האסייתיות תפגשנה ביום שישי למשחק על מדליית הארד ומקסיקו או ברזיל תזכנה לראשונה בתולדותיהן במדליית זהב אולימפית בטורניר הכדורגל.

ברזיל - דרום קוריאה 0:3

הקוריאנים היו טובים יותר במחצית הראשונה באולד טראפורד והברזילאים ניצלו בנס מספיגה, אבל רומולו ניצל חור בהגנה האדומה כדי לכבוש בדקה ה-38 והמחצית השנייה כבר הייתה שייכת לברזיל. לאנדרו דמיאו הנהדר כבש בדקה ה-57, השלים צמד כעבור שבע דקות, העלה את מאזן השערים שלו בטורניר לשישה וביסס את הניצחון של הסלסאו הצעירים. ברזיל כבר הופיעה בגמר פעמיים בעבר, אבל הפסידה לצרפת ב-1984 ולברית המועצות ב-1988. אולי הפעם הנבחרת הכי מצליחה בכדורגל העולמי, תזכה סופסוף גם בטורניר האולימפי.


מקסיקו - יפן 1:3

הנבחרת הראשונה לעשות היסטוריה הערב הייתה מקסיקו, שחגגה בוומבלי ונקמה בנבחרת השמש העולה, שניצחה אותה במשחק על מדליית הארד ב-1968. היפנים עלו ליתרון משער יפהפה של יוקי אוטסו, שהפציץ לחיבור של חוסה קורונה בדקה ה-12, אבל מרקו פביאן - אחד מהכשרונות הגדולים של הכדורגל המקסיקני - השווה בנגיחה מקרוב אחרי 19 דקות והחלוץ אוריבה פראלטה השלים מהפך בדקה ה-65. חאבייר קורטס חתם את התוצאה בתוספת הזמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully