וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אני מחכה בקוצר רוח לשחק עם קגאווה"

חלוץ יונייטד מצטרף להתלהבות מהרכש החדש לקראת המפגש עם ברצלונה (ד', 21:00, ספ'2) ומציע לבולט להמשיך בריצה

אחרי האכזבה העצומה בדמות הפסד האליפות בשנייה האחרונה של העונה שעברה ואחרי ששוב הודח עם אנגליה בצורה אכזרית במיוחד, בתום דו קרב פנדלים מול איטליה ברבע גמר יורו 2012, ווין רוני רק רוצה להתחיל עונה חדשה, עם דף חלק.

החלוץ בן ה-26 של מנצ'סטר יונייטד, ערך את הופעת הבכורה שלו במשחקי קדם העונה של השדים האדומים בתיקו המאופס מול ולרנגה הנורבגית ומחר (ד', 21:00, ספורט 2) מצפה לו וליונייטד קרב אדיר מול ברצלונה במשחק הכנה שייערך בגטבורג, שבדיה.

רוני מוכן לעונה החדשה: "אני מרגיש מצוין. כולם צריכים משחקי הכנה כדי להיכנס לכושר, לא רק אני. אני מתאמן טוב ומחכה למשחקים הבאים, בתקווה שאהיה בכושר מלא בתחילת העונה. אני מרוצה מהמצב שלי כרגע, התאמנתי קשה בשבועיים האחרונים והכל נראה טוב עד עכשיו".

לגבי הרכש החדש של יונייטד, הקשר המצוין שינג'י קגאווה שהגיע מדורטמונד, הוסיף רוני: "שינג'י התאקלם במהרה, הוא שחקן מוכשר, שאוהב לקבל את הכדור ומשחק בצורה פשוטה. הוא מאוד אפקטיבי עם הכדור. נהדר שיש לנו שחקן כזה בקבוצה ואני מחכה בקוצר רוח לשחק איתו. אני חושב שהוא ייצר הרבה מצבים עבורי ועבור שאר החלוצים".

לסיום, רוני נשאל על הצהרתו של האלוף האולימפי הטרי ב-100 מטר יוסאין בולט, שאמר שהוא מספיק טוב כדי לשחק בפרמיירליג ורוצה להצטרף ליונייטד: "הוא בטח יוסיף לנו קצת מהירות, אבל זה ספורט אחר לחלוטין. עדיף לו להישאר על המסלול".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully