וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הודיעה: אניימה הושאל למכבי תל אביב

השוער הניגרי יעזוב את ישראל הערב, בקבוצתו הצרפתית פרסמו הודעה רשמית כי הוא יצטרף לצהובים לעונה הקרובה

וינסנט אניימה, שהגיע לפני יומיים לישראל ועבר בדיקות במכבי תל אביב, צפוי להצטרף לצהובים לעונה הקרובה. השוער אמור לעזוב הלילה (שלישי) את ישראל לאחר שעבר סדרת בדיקות רפואיות ובינתיים פרסמה קבוצתו הצרפתית הודעה באתר הרשמי שלה לפי הוא הושאל למכבי תל אביב לעונה אחת.

כרגע, אין עדיין סיכום בין אניימה עצמו לקבוצה ובסביבתו אמרו הערב: "עדיין אין שום הסכם. הוא ימריא הערב בחזרה לצרפת ועל פי מה שהוא יגיד לאנשי ליל, יוחלט אם להמשיך במשא ומתן עם מכבי. אף מועדון לא יכול לכפות על שחקן היכן לחתום ויש עוד הרבה דברים שלא סוכמו. מצד שני, הכל פתוח ובהחלט יכול להיות שבשבוע הבא אניימה ישוב לישראל ויצטרף למכבי תל אביב".

מי שממתין להתפתחויות בגזרת השוער הוא גיא חיימוב, שכבר סגר את תנאיו בא.א.ק לרנקה הקפריסאית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חיימוב אמור לקבל מראשי הקבוצה את ברכת הדרך בימים הקרובים, אך בהחלט יכול להיות שיצטרך להישאר עד אשר יוחתם שוער זר, בין אם יהיה זה אניימה, או כל אחד אחר מהמועמדים שהוזכרו וביניהם קלאודיו בראבו הצ'יליאני ומיכאליס סיפאקיס היווני.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף המריא לאירופה, ככל הנראה כדי לקדם מגעים לגבי שחקני חיזוק נוספים לקבוצה. אחרי פציעתו של הבלם ריף פרץ, שקרע את הרצועה הצולבת וגמר למעשה את העונה, ינסו הצוות המקצועי לצרף בלם נוסף לסגל. טרם ידוע האם עיסקת הבאתו של הבלם איתן טיבי אכן תצא לפועל, שכן בתחילת השבוע הבא יחל הליך בוררות בין השחקן לבין עירוני קרית שמונה ורק לאחריו יתברר האם סעיף השחרור של הבלם אכן בתוקף, או שעליו להישאר בקבוצתו של איזי שרצקי.

על פי דיווחים באנגליה, ישנן מספר קבוצות וביניהן ווסטהאם וסטוק סיטי, שמעוניינות מאוד בחלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, שסיים את המשחקים האולימפיים עם חמישה כיבושים ונראה נפלא. על פי הדיווחים עומדות ההצעות על סכומים שנעים בין מיליון וחצי לשני מיליון ליש"ט, כאשר בהנהלת הצהובים מתכוונים להפנות את הכספים שיכנסו לקופת המועדון לטובת הבאת שחקני רכש נוספים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully