וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סיעת עוז תוכל להשתתף בבחירות לאיגוד הכדורסל

7.8.2012 / 17:18

ביהמ"ש המחוזי קבע כי קבוצה יכולה לתמוך ביותר מרשימה אחת ואפשר את השתתפות סיעת עוז בבחירות ב-15 לאוגוסט

שופט בית המשפט המחוזי יעקב שיימן פסק היום (שלישי) שמותר לקבוצות איגוד הכדורסל לתמוך במועמדות של יותר מרשימה אחת בהרשמה לבחירות. משמעות הפסיקה היא כי סיעת עוז צפויה להשתתף בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל שייערכו ב-15 לאוגוסט.

"אני שמח שנעשה צדק", הגיב צביקה שרף, שעומד בראשות סיעת עוז לאחר ההחלטה, "כשם שניצחנו במאבקים המשפטיים כך ננצח גם בבחירות. עכשיו רשות הדיבור לקבוצות".

כזכור לפני כחודש וחצי הגישו סיעת עוז והסיעה המשותפת למכבי, הפועל, אליצור ובית"ר את הסיעות התומכות בהם, ולאחר בדיקה הסתבר כי בעקבות פסילת הצבעות כפולות מספר הקבוצות התומכות בסיעת עוז יורד מ-10 אחוז, והסיעה פסולה מלהשתתף בבחירות. לאחר מכן הגישה סיעת עוז שתי עתירות לבית המשפט המחוזי כשבעקבותיו נדחו הבחירות פעמיים עד ה-15 באוגוסט.

בעקבות ההחלטה של שופט בית המשפט המחוזי היום אמורים הקולות הכפולים להספר מחדש, ולכן סיעת עוז תעבור את המכסה ותוכל להשתתף בבחירות.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "איגוד הכדורסל קיבל לידיו את החלטת בית המשפט המחוזי בפתח תקוה והעביר את ההחלטה ליועצים המשפטיים שילמדו אותה עד תום. בימים הקרובים, תוך התייעצות עם היועצים המשפטיים, יקבע האיגוד את עמדתו אך יחד עם זאת הוא ממשיך להיערך לבחירות במועדן כפי שנקבעו ל-15.8".

קליסקי יו"ר מנהלת הליגה הלאומית

בישיבת נשיאות שנערכה היום באיגוד הכדורסל הוחלט פה אחד על מינוי משה קליסקי ליו"ר ליגה לאומית לגברים במסגרת איגוד הכדורסל. קליסקי שהיה שותף בהקמת מנהלת ליגת העל לגברים ועד לאחרונה שימש כיו"ר קבוצת מכבי ראשון לציון שהגיעה בשנים האחרונות לצמרת הכדורסל הישראלי, אמר על המינוי: "שמתי לעצמי מטרה להביא את הליגה הלאומית להישגים חשובים, למעמד ולהתעניינות, לא פחות מליגת העל לגברים".

עוד הוסיף בנושא קליסקי: "בין המטרות העיקריות שהצבתי לעצמי בשלב הראשוני הוא למתג את הליגה כליגה הישראלית, למלא את המגרשים בקהל בעיקר בצעירים ובנוער ולתת במה וחשיפה תקשורתית, בין אם זה טלוויזיה, עיתונות או כל מדיה אחרת. שלושת המטרות הללו יביא בהמשך את נותני החסות שיסייעו לקבוצות להצליח יותר".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully