וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שמונה חודשים: וייה חוזר לסגל ברצלונה

החלוץ חוזר לאחר ששבר את רגלו ועשוי לערוך בכורה מחודשת מול מנצ'סטר יונייטד ברביעי. אינייסטה: "כיף לראות אותו מתאמן"

שמונה חודשים לאחר שחווה דויד וייה את אחד הרגעים הקשים ביותר בקריירה, כששבר את רגלו בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות, היום (שלישי) נודע כי לראשונה מאז אותה פציעה, וייה יכלל בסגל הראשון של ברצלונה, שכולל 24 שחקנים. החלוץ הספרדי המצוין אף עשוי ליטול חלק במשחק ההכנה של הקטאלנים ביום רביעי הקרוב מול מנצ'סטר יונייטד בגטבורג, שבדיה. אם וייה לא יעשה כן, הוא עשוי להשתתף במשחק הבא של ברצלונה, שאמור על הנייר להיות קל יותר, מול דינמו בוקרשט, ביום שבת.

קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה התייחס היום (שלישי) לחזרתו הצפויה של וייה, במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול קבוצתו של אלכס פרגוסון: "הוא נראה בכושר טוב מאוד, אחרי כל כך הרבה זמן שלא שיחק ואחרי פציעה קשה כזאת. כיף לראות אותו מתאמן, אנחנו מקווים שהוא יכול לחזור לפעילות מלאה בקרוב ולעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב- להבקיע", אמר אינייסטה.

אינייסטה אף הועיל להתייחס לשמועות לפיהם אלכס סונג מארסנל יצטרף לקבוצה: "הוא שחקן טוב מאוד מבחינה טכנית, וגם פיסית הוא חזק ביותר. אם הוא מגיע זה רק בגלל שהוא מתאים לסטנדרטים שלנו, נקבל את פניו בצורה יפה".

הקשר התייחס גם באופן כללי יותר לעונה הקרובה: "אין עוד לחץ בגלל העובדה שיש לנו מאמן חדש, המועדון הזה תמיד דרש את המקסימום. הכי חשוב שנישאר רעבים ונמשיך לרצות לנצח". ברצלונה תתחיל את העונה ב-19 באוגוסט במשחק בית מול ריאל סוסיאדד, כב-23 וב-29 באותו חודש תפגוש את ריאל מדריד לשני משחקי אל קלאסיקו, במסגרת הסופרקאפ הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully