וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מדליה: לי קורזיץ סיימה שישית בלונדון 2012

עוד אכזבה גדולה לישראל: הגולשת המבטיחה סיימה רק תשיעית את שיוט המדליות וירדה מהמקום השני לשישי בדירוג הכללי

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון

עריכה: מיכאל ברגמן

עוד אכזבה גדולה למשלחת הישראלית. לי קורזיץ, הפייבוריטית הברורה לזכייה במדליה אולימפית ואולי התקווה האחרונה של ישראל בלונדון 2012, נותרה ללא מדליה בתום שיוט המדליות. הגולשת הישראלית מדגם ניל פרייד הגיעה לשיוט המדליות מהמקום השני, אבל נכנעה לרוח החלשה, סיימה את השיוט במקום התשיעי וירדה למקום השישי הכללי.

מדינה שלמה נשאה את עיניה לוויימות', כולם התעסקו ברוחות והאזינו לתחזית, אבל הסיום היה מאכזב. קורזיץ נכנסה לשיוט כשהיא במקום השני עם אותו ניקוד כמו של טולי פטאיה הפינית וביתרון נקודה על פני מואנה דלה הגרמנייה, אבל ביצעה שיוט לא טוב ולמעשה מתחילתו לא הייתה בתמונת המדליה. מכיוון שבשיוט המדליות הניקוד כפול, קורזיץ הייתה צריכה לקדים את אחת מיריבותיה הישירות כדי להבטיח מדליה, אבל חוותה נפילה ברגע האמת.

השאלה שהעסיקה את אנשיה של קורזיץ הייתה עוצמת הרוח שתימדד בשיוט המכריע, ואחרי הערכות שונות ויום שהחל עם גשם כבד באיזור השיוטים, נמדדה רוח חלשה יחסית במהירות 12 קשר, שלא טובה לישראלית.

קורזיץ זינקה בהססנות וניכר עליה שהיא סובלת מהרוחות החלשות. הישראלית הגיעה למצוף הראשון רק במקום השמיני וראתה את יריבותיה מקדימות אותה ומורידות אותה מהמקום שמוביל למדליה. גם ההמשך היה רע, קורזיץ נחלשה וירדה למקום העשירי והאחרון במצוף השני, הרחק מתמונת המדליה. קורזיץ נותרה עשירית גם אחרי המצוף השלישי.

הישראלית התקדמה למקום התשיעי במצוף הרביעי, אבל המרחק האדיר מהיריבות הישירות גרם לה להתרחק מאוד מהמדליה. הרוחות אמנפ התחזקו בווימות', אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור קורזיץ, שנותרה תשיעית גם במצוף החמישי, בו גם סיימה את השיוט.

אולגה מסליבץ האוקראינית הובילה כמעט לכל אורך השיוט, אך נחלשה בסיום, סיימה רק במקום השני ואיבדה את המדליה. הספרדייה הנהדרת מרינה ניירה אלאבאו ניצחה בשיוט וזכתה בזהב. פטאיה הפינית הגיעה במקום הרביעי ולקחה את הכסף ואילו קלפאצ'קה הפולנייה, חברתה הטובה של קורזיץ, סיימה את השיוט במקום השלישי וגרפה את מדלית הארד.

הדירוג אחרי שיוט המדליות:

1. מרינה אלאבאו ניירה (ספרד) 26 נקודות
2. טולי פטאיה (פינלנד) 46
3. זופיה קלפאצ'קה (פולין) 47
4. אולגה מסליבץ (אוקראינה) 48
5. מואנה דלה (גרמניה) 51
6. לי קורזיץ (ישראל) 56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully