וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות 110 משוכות: שיאנג ליו מעד והודח

האלוף האולימפי מאתונה לא הצליח לחפות על האכזבה בבייג'ינג, כשנפל כבר על המשוכה הראשונה ודידה בדמעות לקו הסיום

תאגיד כאן

צפו בתקציר הריצה באדיבות הערוץ הראשון

עוד לא הספקנו להתאושש מהנפילה הכואבת של בריג'ט פוסטר הילטון במוקדמות הריצה ל-100 מטר משוכות אתמול (שני), וגם הבוקר נפתח יום התחרויות באצטדיון האתלטיקה בלונדון עם טרגדיה ספורטיבית קשה.

שיאנג ליו, האתלט הבכיר של סין, הגיע ללונדון במטרה למחוק את האכזבה העצומה מהאולימפיאדה הביתית בבייג'יינג בה נפצע ברגע האחרון ולא זכה להגן על תוארו כאלוף האולימפי ב-110 מטר משוכות, אך רשם עוד רגע עצוב כשמעד כבר במשוכה הראשונה במקצה המוקדמות שלו, קרס אל המסלול, ודידה בדמעות לחדר ההלבשה.

ליו, 29, נעדר מהמסלול במשך 13 חודשים אחרי הפציעה בבייג'ינג, והשלים את הקאמבק שלו כשזכהבמדליית הכסף באליפות העולם בדגאו ב-2011. ליו היה אחד המועמדים הבולטים לזכייה במדלית הזהב לאחר שהשנה השווה את שיא העולם (12.87 שניות) עם רוח חזקה מהמותר.

אריאס מריט האמריקאי, אחד הפייבוריטים לזכייה בזהב, קבע את התוצאה הטובה ביותר במקצי המוקדמות עם 13.07 שניות, הרבה לפני ריאן בריית'ווייט מברבדוס שקבע 13.23 שניות. דיירון רובלס וג'ייסון ריצ'רדסון סיימו עם 13.33 שניות כל אחד.

יריבו של ליו, אריאס מריט, תיאר את זה כ"טרגדיה". "זה היה פשוט נוראי", אמר האמריקאי, "כשדבר כזה קורה לאחת מרצי המשוכות הגדולים בכל הזמנים, זו פשוט טרגדיה. בתחרות כזאת, אם אתה פוגע במשוכה, זה כמעט בלתי אפשרי להתאושש. חבל, ציפיתי בקוצר רוח לתחרות מולו".

יריב אחר של ליו, קולין ג'קסון, אמר ש"אנחנו יודעים שהוא סבל מפציעה באכילס, ולכן הוא היה חייב להתאמץ, וכשיש לך פציעה כזו זה משפיע עליך והוא אפילו לא הצליח להתחיל כמו שצריך. הוא כנראה רץ המשוכות הגדול בהיסטוריה, יש לי הרבה כבוד אליו, זה היה נורא לראות אותו מדדה לחדר ההלבשה. הוא בחור טב, וזה משהו שאתה לא מאחל לאויב הכי גרוע שלך".

אתמול: פוסטר הילטון מעדה ומיררה בבכי במוקדמות הנשים

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • שיאנג ליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully