וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בננה נזרקה לעבר גאל קלישי, חקירה נפתחה

הגזענות באי הבריטי שוב מרימה ראש: המגן צייץ על שאירע מול לימריק האירית, המשטרה הגיבה: "מי שייתפס יורחק לזמן רב"

נושא הגזענות בכדורגל ממשיך ומוסיף להכות גלים בבריטניה, כשהקורבן היה הפעם מגנה הצרפתי של מנצ'סטר סיטי, גאל קלישי. קלישי, בעל גוון עור כהה, שיחק אתמול יחד עם קבוצתו באירלנד, מול לימריק המקומית, כשלפתע הושלכה לעברו בננה מכיוון אחד היציעים. בעקבות המקרה, פתחה המשטרה המקומית בחקירה על מנת לנסות ולאתר את האוהד שהשליך את הבננה.

הצרפתי הבליג על המקרה במהלך המשחק, אך צייץ בהמשך בסרקזם: "כמה עצוב זה לראות בננות זרוקות על המגרש, כשאתה יודע שיש בעולם אנשים שרעבים לאוכל". המגן לא הגיש תלונה רשמית במשטרה עקב האירוע, אך באירלנד, כאמור, כבר פתחו בחקירה.

צוות החקירה ייעזר בהקלטה של המשחק, ששודר בערוץ מקומי, שם ניתן לראות במעומעם את המקרה בזמן שהתרחש. הנהלת הקבוצה האירית מיהרה לפרסם תגובה רשמית: "כל אדם שייקלט על ידי המשטרה בסרט שצולם, ויזוהה כאדם שהיה מעורב בצורה כלשהי באירוע, יורחק מהמגרשים למשך הרבה זמן וייחקר על ידי המשטרה. ההתנהגות של אותם אוהדים לא מתקבלת על הדעת".

במשחק עצמו, אגב, הביסו הסיטי את יריבתם 0:4, כשהחלוץ הבוסני אדין דז'קו כובש צמד. אולם המקרה, שהתרחש רק מספר ימים לאחר שהושמעו קריאות גזעניות נגד שחקן ניוקאסל דמבה בה, במשחק קבוצתו בהולנד מול דן האג, משך את מרבית תשומת הלב. מכל אלו מצטרפים לספר פרשיות גזעניות מכוערות נחשפו בממלכה בשנה האחרונה. הבולטת שביניהן הייתה הסאגה בה הואשם קפטן נבחרת אנגליה לשעבר ג'ון טרי באמירות גזעניות שהשמיע כביכול לאנטון פרדיננד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully