וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סוכמה עקרונית השאלתו של חנן ממן

ניצן שירזי סיכם עם יואב כץ כי הקשר יושאל תמורת 45 אלף יורו. הקבוצה תעמוד לדין בשל אירועי הדרבי. אבוטבול זכה בבוררות

הפועל תל אביב קרובה לצרף רכש רביעי הקיץ, קשר הפועל חיפה חנן ממן. המאמן ניצן שירזי שוחח עם בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, והשניים סיכמו עקרונית שהשחקן יושאל לשורות מחזיקת הגביע לעונה אחת תמורת 45 אלף יורו. יחד עם זאת, העסקה עדיין לא סגורה סופית וראשי הפועל תל אביב עדיין צריכים לתת לה אור ירוק. כאמור, אם ממן יגיע למתחם חודורוב, הוא יהיה הרכש הרביעי של הקיץ אחרי טל בן חיים, זאב חיימוביץ' ודניאל בורחל.

ממן, 23, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל חיפה ובמשך כל הקיץ סירב להאריך את חוזהו כדי שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. לפיכך, כץ התעקש לקבל דמי השאלה גבוהים יחסית עבור השחקן. ראוי להדגיש כי גם אם ממן יושאל בלי להאריך את חוזהו בחיפה, כץ והמועדון יהיו זכאים לדמי השבחה תמורתו בקיץ הבא. הקשר כבש בעונה שעברה שלושה שערי ליגה ב-35 הופעות.

לעניין אחר. תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד לדין הפועל תל אביב והחלוץ ויקטור מרעי בגין אירועי הדרבי התל אביבי בגביע הטוטו. האדומים יואשמו בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים וצפויים לקנס בעוד החלוץ יעמוד לדין בשל העלבת שופט ועשוי לקבל עונש הרחקה בפועל. גם מכבי תל אביב תעמוד לדין בשל איחור בעלייה למגרש.

השופט מאיר לוי, במשחקו האחרון בליגה הבכירה, ציין בדוח השיפוט קריאות "שואה למכבי" שנשמעו מכיוון היציע האדום. על פי הדוח, מרעי צעק לקוון שמעון דביר: "אין לך מושג", לאחר שזה פסל שער שלו. הדיון יתקיים מחר (רביעי) בשעה 16:00.

בתוך כך, במועדון עושים מאמצים עילאיים להתחזק לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית שיחול ביום שני הבא בחצות, וזאת בניגוד למה שחשבו במועדון כי הדד ליין יפוג מחר בלילה. ראוי לציין תקנון אופ"א מאשר לכל קבוצה לרשום עד שחקן אחד בלילה שלפני המשחק. הפועל תל אביב תפתח את השתתפותה בפלייאוף הליגה האירופית ב-23 באוגוסט, כאשר ההגרלה תתקיים ביום שישי בשעה 14:30.

בנושא אחר: שי אבוטבול זכה בבוררות שנערכה מול אלי טביב בנוגע לחוזהו שנחתם מול הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב, והוא יקבל כ-45 אלף יורו ההפרש על החוזה מהעונה הקודמת. כזכור, אבוטבול תבע את הבעלים על הפרת חוזה לאחר שטביב התנגד לשלם לו את החוזה שחתם מול היו"ר דאז דורון אוסידון על כ-150 אלף יורו לעונה לחמש שנים. לפני מספר שבועות הגיע אבוטבול להסכם מול ההנהלה החדשה על חוזה חדש בקבוצה, אך לא ויתר על בוררות. טביב יצטרך לשלם רק על העונה החולפות בהפועל כולל הוצאות הבוררות והשכר הטרחה של עורכי דינו מורן מאירי ויעל מרגלית.

עדכון ראשון: 11:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully