וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "ההכנה לא טובה, מדאיג לפתוח ככה עונה"

ההפסד בדרבי שיחרר מחדש את העצבים אצל האדומים. באדיר השתולל בחדר ההלבשה. אנטבי: "טוב שזה קרה בגביע הטוטו"

ברני ארדוב

וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי ההצהרות על איחוד השורות בהפועל תל אביב במחנה האימונים, נראה שההפסד אתמול (ראשון) בדרבי בגביע הטוטו (1:0) החזיר לא מעט עצבים ודאגות לחדר ההלבשה של האדומים. הקפטן ואליד באדיר השתולל בחדר ההלבשה בסיום, ואחד השחקנים אמר: "מדאיג לפתוח ככה את העונה, ההכנה שלנו ממש לא טובה וחסרים לקבוצה המון שחקנים, בעיקר בקישור. כולם יודעים את חשיבות העלייה לאירופה ואיך שהקבוצה כרגע יהיה לנו קשה".

"מאוד רצינו לנצח", סיכם יגאל אנטבי את ההפסד. "במיוחד בשביל האוהדים שנתנו תצוגת עידוד מדהימה, אבל טוב שזה קרה בגביע הטוטו. זה לא כיף לפתוח ככה עונה, לא לזה ציפינו, במיוחד במשחק כזה טעון, אבל ממשיכים הלאה, אין מה לעשות, זה קורה. נקווה שבליגה זה יהיה אחרת".

המגן גם התייחס לחששות לקראת אירופה: "הסגל עוד לא מגובש, צריכים להגיע עוד שחקנים שישדרגו אותנו, אבל זה לא תירוץ. עשינו הכל על מנת לנצח, אני מאמין ומקווה שבעתיד ניראה טוב יותר. תמיד שחקנים טובים שחסרים יכולים לעזור לקבוצה, אבל זה לא תירוץ. עלינו על המגרש 11 שחקנים טובים, בהפועל בכלל יש שחקנים טובים, אני גם חושב שברוב הדקות היינו עדיפים על מכבי , קורה שמפסידים, אין מה לעשות".

המאמן ניצן שירזי חזר להרגלו שלא הגיע לענות לשאלות העיתונאים בסיום, ושלח שוב את עוזרו שביט אלימלך, שאף הוא נראה מודאג ואמר שהשבוע יגיעו עוד מספר שחקנים למועדון. בשל כך, יצא הסקאוט יעקב הילל לצפות בשני בלמים בבפורטוגל בתקווה להחתים אחד מהם, למרות שמרכז ההגנה היה החלק החזק של האדומים אתמול בראשות באדיר ומור ששון.

בכלל נראה שבהיעדר יד מכוונת מקצועית קיימת חוסר ודאות בנוגע לרכש של המועדון. עד יום רביעי הפועל תל אביב צריכה לרשום את שחקניה לאירופה, וכרגע עדיין אין סימנים לשחקני חיזוק שישדרגו את הסגל. בקבוצה מאוד רוצים להחזיר את גילי ורמוט, אך אם יגיע זה יהיה רק יהיה בסיום חלון ההעברות באירופה, והסיכויים לכך נמוכים.

לגבי אביחי ידין, הקשר מוכן לכבד את חוזהו לעונה הקרובה אך לא מעוניין לחתום לשלוש שנים נוספות, ובסביבתו מדברים בגלוי על מעבר למכבי חיפה או מכבי תל אביב אם הפועל תל אביב תמשיך להתעקש שיחתום על חוזה חדש. לאור העובדה שעסקת העברת נוסא איגייבור לבטיס ירדה כרגע מהפרק, נראה שהבלאגן בנושא התקציב רק מחמיר בימים האחרונים.

הפועל ת"א פתחה עונה עם הפסד 1:0 בדרבי בגביע הטוטו

ניצן שירזי הבטיח: "כבר השבוע נצטרף שחקנים חדשים"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully