וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: גנאים גייס את הכסף, בבקרה דרשו יותר

7.8.2012 / 15:47

ראש העירייה קיווה להעביר את הקבוצה בבקרה, אולם גילה כי חסרים 750 אלף שקלים: "ניאלץ למצוא פתרונות אחרים"

האם בני סכנין תשחק בסופו של דבר בליגת העל בעונה הקרובה? בכלל לא בטוח. הבוקר (שלישי), הדברים נראו טוב עבור הקבוצה מהמגזר, לאחר שראש העיר מאזן גנאים, הצליח לגייס את הערבויות הדרושות לתקציב המינימום לליגת העל. או לפחות כך הוא האמין.

בפגישה שנערכה בין גנאים לאנשי הבקרה, הסתבר כי הכסף שגויס, שלושה מיליון שקלים, לא מספיק וההוצאות הצפויות גדולות יותר, כך שעל פי חוקי הבקרה תיאלץ הקבוצה להגדיל את תקציבה עוד יותר ולהעמיד אותו על 12.7 מיליון שקלים.

לסכנין חסרים כרגע 750 אלף שקלים, אותם היא תהיה חייבת לגייס בימים הקרובים ואם לא תעשה זאת, היא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לליגת העל. לאחר קבלת הבשורות הלא נעימות אמר גנאים: "חשבנו שהכל סגור כי גייסנו את הכסף שאמרו שחסר לנו. עכשיו נצטרך לחזור ולחשוב מה עושים. ניצלנו את כל אנשי העסקים ואין לנו מישהו על הכוונת. ניאלץ למצוא פתרונות חדשים".

כאמור, הבוקר גנאים עוד היה אופטימי ולפני הגעתו לפגישה בבקרת התקציבים הוא אמר: "מחר נתחיל להעביר את כל שחקני הרכש וגם נחזק את הקבוצה בעוד חלוץ. אני מקווה שמעכשיו סכנין תצא לדרך חדשה". מי שצפוי לעמוד בראש המערכת הוא באסם שואהנה, המקובל על ידי כל חברי ההנהלה החדשה ובייחוד על ידי גנאים עצמו.

גנאים ממשיך לנסות לגייס כספים, על מנת להביא לקבוצה שני שחקנים נוספים, כשהעדיפות העליונה היא לחלוץ זר ברמה גבוהה. כמו כן, הקבוצה מעוניינת מאוד להחתים את חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר, שצפוי לקבל הצעה רשמית עם העברתה של הקבוצה בבקרת התקציבים.

עדכון ראשון: 11:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully