וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני סכנין: רק לעבור בשלום

6.8.2012 / 13:28

האדומים מהכרמל יבחנו במשחק גביע הטוטו (ג', 20:00) את המגן דרקו פייזה, בעוד בסכנין יקוו להעביר את התקציב בבקרה

המגן השמאלי דרקו פייזה מועמד להפועל חיפה וייבחן בקבוצה כבר מחר (שלישי) במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין. המאמן ניר קלינגר הודיע ליואב כץ כי הוא מעוניין לחזק את החלק ההגנתי במגן נוסף, כשההעדפה הייתה למגן זר.

כבר ביום ראשון החלו בהפועל לחפש מגן שמאלי זר כשאתמול קיבל קלינגר את שמו של פייזה, נתן את האישור והמגן הסרבי ינחת כדי להיבחן. פייזה שיחק בהיידוק קולה מהליגה הסרבית והוא יכול לשחק גם בעמדת הבלם, דבר שהיה חשוב מאוד לקלינגר. גם המגן הימני גיא ליפקה צפוי לסכם בקבוצה והחל להתאמן בקבוצה היום.

אתמול חגגו בקבוצה את טקס פתיחת העונה כאשר האוהדים הפתיעו את הבעלים יואב כץ כשראש חוג האוהדים רד שארקס, דודו סנדלר עלה לבמה והודה לבעלים על פעילותו. אל האירוע הגיעו מאות אוהדים כשגם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי נכחו במקום. מי שלא הגיע הוא עוזר המאמן פליקס נעים שנכח במשחק של מכבי נתניה מול בני יהודה כדי להעביר רשמים על הקבוצה לקראת המחזור הראשון בליגה בעוד כשלושה שבועות.

הרכב משוער: הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, יובל אבידור, מהראן לאלה, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

בני סכנין: אופטימיות זהירה בנוגע להעברת התקציב

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים ייפגש מחר עם ראשי בקרת התקציבים במטרה לעשות עוד צעד לעבר הבטחת ההישארות של בני סכנין בליגת העל. גנאים החליט לקחת על עצמו את עניין גיוס הכסף החסר, ומחר ביחד עם נציגי הקבוצה יישב ראש העיר עם ראשי הבקרה כדי לנסות ולהעביר את הקבוצה ולהבטיח את הישארותה.

גנאים אמור להגיע עם הבטחות לערבויות מאנשי עסקים אמידים מאוד בעולם הערבי, כשבקבוצה מקווים שכבר מחר תגיע הסאגה לסיומה. גורם בקבוצה אמר: "מחר נשב שוב עם הבקרה במטרה לנסות ולסדר את העניינים.יש אופטימיות וגם אם מחר לא נסדר את העניין אז זה יקרה במועד מאוחר יותר. עד ה-10 באוגוסט מאזן ואנשים נוספים יעשו הכל כדי להשיג את הכסף החסר".

בינתיים במועדון נערכים לחילופים בהנהלה כאשר אל היו"ר הפורש שאהר חלאיילה כבר הגיעו מסרים שבקבוצה היו מעוניינים לראות אותו גם בהנהלה החדשה. חלאיילה השיב לפנייה כי בשלב זה הוא עומד מאחורי התפטרותו.

בצד המקצועי, בקבוצה יערכו הערב אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו, כאשר הציפייה היא שהקבוצה תציג יכולת טובה יותר מזו שהציגה ביום שבת מול עירוני קרית שמונה.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, באסם גנאים, איהאב שאמי (ואיל חרבואי), חאלד חלאיילה, עלא אבו סלאח, ג'ואל דמאו, חאמד גנאים, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully