וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער יצאה לאליפות אירופה דרג ב'

7.8.2012 / 11:23

ציפיות רבות משחקניו של אריאל בית הלחמי באליפות שתתקיים בסארייבו: "המטרה שלנו היא לעלות דרג ומקווה שנעמוד בה"

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל המריאה היום (שלישי) לסארייבו, בירת בוסניה, דרך וינה, לקראת אליפות אירופה לנוער דרג ב' שתיערך בעיר החל מיום חמישי הקרוב. מהנבחרת יש ציפיות רבות לכך שהיא תתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים באליפות, וכמו נבחרת העתודה תעפיל לדרג א' של אירופה.

הנבחרת תשחק בבית א' ביחד עם נבחרות אנגליה, הונגריה, רומניה, סקוטלנד ובלארוס, כשבמשחק הבכורה תפגוש ישראל את האנגלים שנחשבים לחזקים. שתי הראשונות מהבית תעפלנה לשלב הבתים השני, אליו יצטרפו שתי המובילות של בית ב', ובתום הסיבוב הזה יעלו שתי הראשונות לחצי הגמר. מנצחות חצי הגמר, ומנצחת המשחק על מקומות 3-4 תעלנה לדרג א'.

"יש לנו נבחרת טובה עם שחקנים צעירים וכישרוניים שאין לי ספק שיהיו לשחקנים מובילים בעתיד", אמר מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי לקראת האליפות, "אנחנו מאמינים בהם ומאוד סומכים עליהם, המטרה שלנו היא לעלות דרג ואני מאוד מקווה שנעמוד במשימה".

סגל הנבחרת מורכב ברובו משחקני המחזור הראשון של איגוד הכדורסל שסיים בקיץ את לימודיו, אך דווקא הכוכב הגדול ביותר שלו הוא איגור קולשוב, שלמד באקדמיה עד הקיץ שעבר, ושיחק הקיץ בתיכון בארצות הברית. קולשוב אמור לשחק בעונה הבאה במכללת אריזונה היוקרתית.

מלבד קולשוב כולל הסגל את: אליאב אוחנון, אדר בן עליזה, רפי מנקו, מקסים קיקוס, דניאל סילאין, נאור שרון, עידן זלמנסון, איתי שגב, אדם אריאל, רום גפן, יריב עמירם.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully