וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצות של בולט, הרומנטיקה בקפיצה למוט

לקט לונדון: עם מי חגג בולט? מהו הסוד הסעודי? מי קיבלה הצעת נישואים? ולמה שבעה ספורטאים מקמרון נעלמו בלונדון?

*** הולי בליסדייל הבריטית אכזבה אתמול מאוד בגמר הקפיצה לגובה, כשחלמה על מדליה אולימפית אבל הסתפקה במקום השישי, אבל בלילה ציפתה לה הפתעה מנחמת: הארוס שלה פול בדרשואו הציע לה נישואים. "זה היה היום הנוראי בחיי", אמרה בליסדייל, "אבל אז הוא הפך ליום המרגש בחיי".

* יוסיאן בולט חגג את הזכייה שלו במירוץ ל-100 מטר, והעלה לטוויטר שלו תמונה שבה הוא מוקף בשלוש נשים. השמועות כבר החלו להשתולל לגבי זהות הנשים שישבו לצדו בשלוש בבוקר, אבל בירור העלה שמדובר בשחקניות נבחרת הכדוריד של שבדיה, שעקבו אחרי המאמן של בולט ונפגשו עמו.

*** שבעה ספורטאים מקמרון - חמישה מתאגרפים, שחיין ושחקנית כדורגל - נעלמו בלונדון בעת שליחותם לאולימפיאדה, כך הודיע שר הספורט הקמרוני. החשד הוא שהשבעה עזבו את המחנה של המשלחת במטרה להישאר באנגליה למטרות כלכליות.

"מה שהתחיל כשמועה, הפך בסופו של דבר לאמת", הודיע ראש המשלחת הקמרונית לאחראים עליו. הראשונה להיעלם הייתה השוערת המחליפה של נבחרת הכדורגל, שבסופו של דבר לא נכללה בסגל של ה-18 האחרונות. בזמן שחברותיה נסעו לקובנטרי לקראת המשחק מול ניו זילנד, היא כבר נעלמה.

כמה ימים אחרי זה, השחיין פול אקנה אדינגה עזב את הכפר האולימפי, כשגם כל החפצים האישיים שלו נעלמו מהחדר שלו. לאחר מכן התגלה כי גם חמישה מתאגרפים לא נמצאים בכפר האולימפי.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה ספורטאים מקמרון נעלמים למשלחת שלהם בזמן נסיעות לחו"ל. מהוועד האולימפי הבינלאומי נמסר שהם לא שמעו כלום על ספורטאים נעדרים.

*** חשבתם שאי אפשר לקנות מדליות בכסף? ערב הסעודית הוכיחה שזה אפשרי. נבחרת רכיבת הסוסים של הסעודים קטפה אתמול מדליית ארד היסטורית, כשהקדימה בדרך להישג גם את אלופת העולם גרמניה והאלופה האולימפית ארצות הברית.

הסוד מאחורי ההצלחה המפתיעה הוא הרכש המושקע של הסעודים דווקא בתחום הסוסים עצמם, כשבניגוד לנהוג בענף, הם ויתרו על קניית סייחים צעירים והשבחתם במשך שנים, ורכשו בשנתיים האחרונות סוסים מובחרים בעשרות מיליוני דולרים לקראת המשחקים האולימפיים.

ההשקעה העצומה, שהגיעה באדיבות ארמון המלוכה עצמו, השתלמה לערב הסעודית, והנבחרת בהנהגת הנסיך עבדאללה אל סעוד, נכדו של המלך עבדאללה, הצליחה להשתחל לפודיום כנגד כל הסיכויים.

*** באתר האינטרנט של Fox Sports השקיעו במשחק מילים נחמד בכותרת שבישרה על זכייתו של המתאבק האירני חמיד סוריאן במדליית הזהב בסגנון יווני רומי, והכריזו: "!It's in the Baghdad". רק אחרי יותר משעה ומאות טוקבקים משתאים שהפנו את תשומת ליבם של עורכי האתר לכך שבגדד היא בירת עיראק, שונתה הכותרת המביכה.

*** אחרי הדחתן המוקדמת של שתיים מהטוענות לכתר טורניר הכדורגל, ספרד ובריטניה, נבחרת ברזיל אמורה להיות רגועה ולשייט לזהב, אבל הברזילאים הצליחו למצוא סיבה טובה לדאגה לפני חצי הגמר שלהם הערב מול דרום קוריאה. העיתונאים מברזיל שביקרו באימון המסכם של הקוריאנים גילו שעל מנת להמריץ את שחקניהם ראשי המשלחת של קוריאה הבטיחו לכל השחקנים פטור גורף משירות צבאי במידה ויחזרו מלונדון עם מדליה.

לקט לונדון מאתמול: הג'ודוקא שאכל עוגיית גראס, ההיסטוריה של קפריסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully